استاندار آذربایجان شرقی:
مراسم گرامی‌داشت سالگرد عملیات‌های کربلای 4، 5 و 8 با حضور فرماندهان، رزمندگان، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و جمع زیادی از خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد.
کد خبر: ۱۶۰۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲ 10 January 2016
به گزارش تابناک تبریز،استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم با ذکر خاطره‌ای از عملیات کربلای 5، از نقش باورهای دینی در این عملیات سخن گفت و این عملیات را محل تجلی امدادهای غیبی و الهی توصیف کرد.
دکتر اسماعیل جبارزاده افزود: در مدت 40 روز عملیات لشکر عاشورا در این منطقه عملیاتی، بارها دست عنایت الهی را مشاهده کردیم.
وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به ویژه عملیات‌های کربلای 4، 5 و 8، گفت: یکی از اهداف این مراسم تجدید میثاق با روح پاک و مطهر شهداست.
دکتر جبارزاده گفت: ما رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس با شهدا عهد می‌بندیم که اگر روزی دشمن قصد تعدی و تجاوز به خاک پاک میهن اسلامی داشته باشد با همان روحیه و ایمان و شجاعت آماده دفاع از اسلام و انقلاب خواهیم بود.
وی افزود: امروز تجربه و روحیه ما نسبت به دوران جنگ بالاتر رفته و همه ما به همراه فرزندان خود آماده دفاع از میهن اسلامی هستیم.
در این مراسم از رزمندگان و خانواده‌های شهدای عملیات‌های کربلای 4، 5 و 8 تجلیل و قدردانی شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار