کد خبر: ۱۶۰۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰ 09 January 2016


رییس هیئت اسکواش استان البرز گفت: توسعه زیرساخت های اسکواش در این استان به در بسته خورده است توقع داریم برای رفع این مشکل شهرداری ها همکاری بیشتری داشته باشند.

بهارک شینا در گفتگو با مهر، اظهار کرد: در یکسال گذشته جلسات و رایزنی های بسیاری را با ارگان های مختلف استان به خصوص شهرداری ها داشته ایم اما علیرغم قول هایی که برای همکاری داده شده کاری صورت نگرفته است.

وی افزود: ایجاد کورت های اسکواش در مناطق مختلف شهری به خصوص بوستان های بزرگ وفضاهاهی ورزشی موجود می تواند یک اقدام راهگشا برای توسعه این ورزش در میان مردم باشد.

شینا با بیان اینکه مسئولان استانی تمایلی برای رشد ورزش هایی مانند اسکواش ندارند گفت: خیلی از مدیران در مواجهه با این ورزش ، رشته های پرطرفدار را اولویت خود عنوان می کنند و رغبتی برای حمایت از ورزش های نوپا ندارند.

رییس هیئت اسکواش استان البرز ادامه داد: اسکواش با توجه به تحرک و پویایی خاص خود می تواند یکی از گزینه های شهروندان برای ورزش باشد به شرط آنکه زیرساخت های لازم مهیا باشد تا بتوانیم از این طریق جذب مخاطب کنیم.

وی داشته های حال حاضر این ورزش را در استان یک کورت آموزشی در مجموعه ورزشی کیانمهر عنوان کرد و گفت: ما این توقع را داریم تا به مانند برخی دیگر از کلانشهرها شهرداری کرج در توسعه این ورزش به یاری ما بیاید و در احداث کورت های اسکواش ما را یاری کند.

شینا با تاکید براینکه البرز استانی مستعد در این ورزش محسوب می شود گفت: ما هم می توانیم به مانند استان های چون یزد و اصفهان در این ورزش پیشرو باشیم و مدال آوری کنیم به شرط آنکه گام اول یعنی ایجاد زیرساخت ها را محقق کنیم.

وی در پایان افزود: هیئت اسکواش استان البرز آمادگی لازم در جهت همکاری با ارگان های مختلف برای آموزش و مشاوره های فنی در خصوص این ورزش را دارد و انتظار دارد در توسعه این ورزش نگاه ها جدی تر از گذشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار