نامه سرگشاده یک شهروند لنگرودی به مهرداد لاهوتی ؛
به گزارش تابناک گیلان، عادت دیرینه ی ماست که برای خود قهرمان سازی کنیم و با توجه به این روحیه برای نجات و رهایی از اوضاع در رویای خود قهرمان خود را ناجی نوید بخش رهایی از مشکلات بسازیم و برای آن نامی مانند سردار سازندگی بگذاریم که این اتفاق بنابر هر دلیلی در مورد شما افتاد، و نماینده به اصطلاح فعلی ماشما شدید.
کد خبر: ۱۵۹۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰ 07 January 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان: آن روزها که مردم در فقر و بیکاری و سایر فلاکت ها از درد به خود می پیچیدند ندای آمدن شما در انتخابات به گوش می رسید.

به گزارش تابناک گیلان، عادت دیرینه ی ماست که برای خود قهرمان سازی کنیم و با توجه به این روحیه برای نجات و رهایی از اوضاع در رویای خود قهرمان خود را ناجی نوید بخش رهایی از مشکلات بسازیم و برای آن نامی مانند سردار سازندگی بگذاریم که این اتفاق بنابر هر دلیلی در مورد شما افتاد، و نماینده به اصطلاح  فعلی ماشما شدید.



عواملی چند از جمله محل خدمت قبلیتان در استانداری که به واسطه آن با تمام بخشداران و دهداران و شوراها در ارتباط بودید و چند سال شهردار لنگرود بودن تا نبودن کاندیدای قدرتمند جناح موسوم به چپ در آن دوره و بی تحرکی نماینده قبل و دیگر شرایط پیش آمده در آن برهه از زمان جملگی دست در دست هم داده تا کبوتر خوش اقبالی بر دوش شما لانه کند و بی هیچ بنیه جناحی به راحتی هر چه تمام تر بر کرسی قدرت شهرستان جلوس کنید.

اما گمان می رفت شما به خوبی به این ندای مردم پاسخ داده و در جهت خواسته ها و نیاز های اولیه این مردم مظلوم، راه متفاوتی در پیش گرفته و مرهمی بر دل سوخته آنانی که در بین فراز و نشیب زندگی و مشکلات عدیده زخمی و لگدکوب شده اند، بگذارید اما با در دست داشتن این قدرت برای دو دوره متوالی دیدیم که اینچنین نشد و شواهد گویای آنست که اسب چموش قدرت آنقدر سرکش است که قصد دارد دارد شما را نیز در وادی گذشتگان و به طرق آن ها به تاختن در زمان قدرت وا دارد و آنچنان که مردم می خواستند نخواهد شد.

آنچه در این مدت عیان است شما برای جوانان بیکار ما نه تنها زمینه ایجاد شغلی را مهیا نکرده اید بلکه هیچ چرخی از صنعت را در شهرما به گردش در نیاوردید و در انتخاب مدیران تنها به با شما بودن فکر کرده اید نه با مردم بودن و شاخص تعیین مدیرانتان شایستگی نبوده بلکه بندگی بوده و اگر در موردی غیر از آن عمل می شد عمر مدیریتی بسیار کوتاه می شد و در تقسیم اندک ظرفیت های شغلی باز هم به مانند گذشتگان گزینشی عمل نموده و آنرا به اطرافیانتان تقدیم کردید.

بدون شک و به گواه تاریخ زمان می گذرد و این تاج و تخت کیانی به کسی وفا نکرده است و به قول "دارندورف "  قدرت و اقتدار در سمت ها و نه در اشخاص باقی می ماند و محبوبیت های از روی ترس و نیاز بعد از مدتی رو به افول می گذارد و فرد صاحب قدرت را به حاشیه می راند.

آنچه اما در ذهن ها می ماند نیکی و خدمت به خلق رنجیده است است که به قول سعدی خوش سخن: مرده آنست که نامش به نیکویی نبرند. اکنون جناب آقای لاهوتی ما مردم طبقه عام جامعه هستیم و بازخورد عملکردشما و نگرش عموم را به درستی و بهتر از شما و اطرافیانتان لمس می کنیم، پس از سر برادری و به عنوان نماینده مردم و البته نه از سر نیاز، به عنوان موکلتان از شما درخواست دارم همانگونه که در چند صباح باقیمانده از قدرت و نفوذتان یعنی در ایام منتهی به دوره ی نمایندگیتان با تمام توان خود از بسترهای موجود برای حل مشکل مردم گام بر می دارید! در صورت انتخاب دوباره و یا تکیه بر هر مسند دیگری خلوص نیتتان را به کار گرفته و پا تغییر مسیر شجاعانه و متفاوت از گذشته در جهت خواسته های رفع مشکلات مردم مظلوم دیارمان و نه فقط برای دلالان و خواص تملق گو قدمی ارزشمند بردارید.

تا آه و نفرین مردم در سال های آینده، دامن گیر شما نشود و یاد و خاطره خوبی از شما در تاریخ شهرمان برجا بماند وگرنه دیر یا زود دفتر فعالیت های شما با خاطراتی تلخ بایگانی می شود. در پایان همیشه آرزو کرده ام کسانی که برمسندی تکیه می زنند قبل از جلوس نگاهی خردمندانه به گورستان تاریخ بیندازند و بر این باور بودم شخصی چون شما از این مهم غافل نمی شود. اینکه موفق به اینکار شده اید یا نه و یا اصلا در اندیشه تان بوده یا نبوده است قضاوتش با شما و تاریخ است اما امیدوارم این دور اندیشی را سامان داده باشید./تدبیر شرق


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مدیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
با سلام خدمت این عزیز بزرگوار دستت درد نکند از اینکه واقعیتها را بیان کردید من واقعا خوشحالم در بین مردم لنگرود اینچنین افرادی هستند هرچند اندک واقعا آفرین ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار