حجت الاسلام ذوالنور:
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شهادت آیت الله شیخ نمر باقر النمر توسط آل سعود گفت: آل سعود با این گونه اقدامات تنها تیشه به ریشه و دوام خود می‌زند.
کد خبر: ۱۵۷۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶ 04 January 2016

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور ظهر امروز در اجتماع عظیم مردم استان البرز در اعتراض به جنایات آل سعود اظهار داشت: آل سعود با انجام این گونه اقدامات تنها تیشه به ریشه،دوام و بقای خود می‌زند چرا که خون آیت الله نمر باقرالنمر سیلاب‌های خروشان دیگری را ایجاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: کسانی که فریاد حقوق بشر سر می‌دهند در برابر این جنایات آل سعود سکوت کرده‌اند و هیچ توجهی ندارند.

مشاور نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر امروز در برابر این جنایات سکوت شود چه تضمینی وجود دارد که در آینده اتفاقات دیگری از سوی این رژیم سفاک روی ندهد.

ذوالنور تأکید کرد: رژیم سفاک آل سعود با کشتار و به شهادت رساندن مردم حریت ‌و آزادی را مورد هدف قرار داده‌ و به جنایات بزرگی دست می‌زند.

وی با بیان اینکه مدعیان حقوق بشر نیز هیچ توجهی به کشتار مردم سوریه، ‌عراق و یمن ندارند،‌ افزود: رژیم سفاک آل سعود و تکفیری‌ها در این کشورها نتوانستند به اهداف خود برسند لذا امروز به جنایات بزرگتری دست می‌زنند.

ذوالنور بیان داشت: دشمنان اسلام بدانند ما مسلمانان هرگز دست از اتحاد و همدلی برنخواهیم داشت و با همین محدت و یکپارچگی رژیم صهیونیستی را به نابودی خواهیم کشاند.

وی با اعلام اینکه نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است افزود: حفظ اتحاد و همدلی مهمترین وظیفه مسلمانان است.

مشاور نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه امروز بیداری اسلامی در تمام نقاط جهان شکل گرفته است، گفت: دشمنان برای جلوگیری از انوار اسلام در جهان دست به هر کاری می‌زنند و هر اقدامی را برای جلوگیری از توسعه و گسترش بیداری اسلامی می‌کنند.

ذوالنور جنگ تمدن‌ها، حمله به برج‌های دوقلو با هدف جنگ صلیبی و هدف قرار دادن جنگ تحمیلی و .... را از دیگر توطئه‌های دشمنان با هدف مسلمان کشی عنوان کرد و ادامه داد: اما هیچ یک از این اقدامات و توطئه‌های دشمنان به جایی نرسید.

وی تأکید کرد: امروز مهمترین نقشه و توطئه دشمنان تفرقه‌اندازی و راه‌اندازی اختلافات مذهبی است لذا هوشیاری و حفظ وحدت بیش از همیشه برای ما مهم و تأثیرگذار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار