مدیرعامل شرکت گاز مازندران
مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت:یك میلیون و 180 هزار مشترك در مازندران وجود دارد كه 63 هزار خانوار در سال جاری به شبكه گاز استان اضافه شده است.
کد خبر: ۱۵۷۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳ 04 January 2016

به گزارش تابناک مازندران،سید اسماعیل ابراهیم‌زاده گفت: مصرف گاز استان بین 21 تا 25 میلیون متر مكعب در روز است كه با توجه به سرمای شب گذشته این مصرف به 27 میلیون متر مكعب رسیده است.

وی با تاكید بر اینكه در استان قطع گاز به دلیل افت فشار نداریم، اظهار كرد: فشار گاز در شبكه شهری 60PSIاست و تا زمانی كه زیر 15 برسد در ارتفاعات و در انتهای خطوط قطعی اتفاق رخ می دهد ولی با توجه به پراكندگی سرما در كل كشور شرایط استان خوب است و در وضعیت پایدار قرار دارد.

رئیس شركت گاز استان مازندران ادامه داد: اگر دمای كل كشور به زیر 10 درجه سانتی گراد برسد در صورت استفاده صنایع از سوخت جایگزین، هیچ قطعی گاز اتفاق نخواهد افتاد.

ابراهیم زاده با اشاره به تعاملات موجود بین شركت گاز و شركت پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: جلسات منظمی با شركت پالایش و پخش برگزار می‌شود و در صورت نیاز و با هماهنگی های موجود سوخت صنایع استان به سوخت جایگزین تبدیل خواهد شد.

وی ضمن تاكید بر اینكه قطع شدن گاز در برخی از ایستگاه‌ها به دلیل مشكلات فنی است و ربطی به قطع بودن شبكه ندارد، عنوان كرد: یك میلیون و 180 هزار مشترك در مازندران وجود دارد كه 63 هزار خانوار در سال جاری به شبكه گاز استان اضافه شده است.

رئیس شركت گاز استان مازندران با تاكید بر اینكه تا پایان سال تعداد 22 هزار خانوار دیگر نیز از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد، تصریح كرد: برای تكمیل شبكه گاز استان با 30 پیمانكار قرارداد منعقد شده است كه این طرح هادر سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

ابراهیم زاده گاز رسانی به روستای لاویج نور و 9 روستای آن كه با 15 كیلومتر خط لوله را نیاز به 420 روز كاری دانست و ادامه داد: پروژه گازرسانی به كیاسر با 40 كیلومتر خط لوله و همچنین لفور در سوادكوه و روستاهای آن هفته آینده كلنگ‌زنی خواهد شد.

وی با عنوان اینكه نهضت گاز رسانی در استان به راه افتاده است، گفت: گازرسانی به 8 روستای رامسر شروع شده و 10 درصد كار انجام و در تنكابن و قلعه گردن و حومه نیز پیمانكار تعیین شده است و گاز رسانی به این مناطق هم انجام خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار