شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز اعلام کرد: مردم انقلابی استان البرز در اعتراض به جنایت رژیم آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله نمر، روز دوشنبه در کرج تجمع می‌کنند.
کد خبر: ۱۵۶۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷ 03 January 2016
در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است: این تجمع دوشنبه 14دی ماه جاری از ساعت 10 در حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) در کنار مصلی نماز جمعه کرج برگزار خواهد شد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه خود از تمام اقشار مردم برای حضور در این تجمع دعوت به عمل آورده است.
رژیم آل سعود در جنایتی آشکار روز گذشته آیت الله نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان را به شهادت رساند.
آیت الله نمر باقر النمر روحانی برجسته شیعه عربستانی بود که برای احقاق حقوق شیعیان این کشور فعالیت می‌کرد.
در همین راستا نماینده ولی فقیه در استان البرز در پیام تسلیتی به مناسبت شهادت آیت الله نمر باقر النمر عالم مجاهد عربستانی، تاکید کرد که خون این شهید نابودی تکفیری‌ها و داعشی‌های تروریست را سرعت می‌بخشد.
در پیام امام جمعه کرج آمده است: خبر اندو‌ه‌بار شهادت مظلومانه عالم جلیل القدر، مجاهد نستوه، انقلابی بصیر آیت الله نمر باقرالنمر توسط کوردلان جنایتکار رژیم سفاک آل سعود قلب امت اسلامی و آزادگان جهان را به درد آورد.
نماینده ولی فقیه در استان البرز در پیام خود می‌افزاید: این جنایت برگ دیگری بر پرونده سیاه و خباثت آلود حاکمان سعودی اضافه کرد، خون این شهید والامقام و مجاهدین همراهش، نابودی تکفیریان، داعشیان و تروریسم سازمان یافته توسط استکبار جهانی را تسریع کرده و زمینه خلاصی جهان اسلام از لوث وجود این جرثومه‌های ظلم و فساد را فراهم خواهد کرد.
در این پیام آمده است: شهادت این مجاهد فی سبیل‌الله که مایه عزت و شرف مسلمین است را به حضرت ولیعصر ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب، امت اسلام و شیعیان جهان تعزیت و تسلیت عرض کرده و برای خانواده محترم و وابستگان این شهید سعید صبر و اجر خواهانم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار