رئیس ستاد اقامه نماز قم:
رئیس ستاد اقامه نماز قم با اشاره به لزوم پاسخگویی به شبهاتی که علیه فریضه الهی نماز وجود دارد، گفت: ایجاد مرکز تخصصی نماز در کنار مراکز تخصصی که در حوزه علمیه وجود دارد، یکی از اقدامات مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.
کد خبر: ۱۵۶۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹ 02 January 2016
به گزارش تابناک قم، محمد خامه‌یار در دیدار با آیت‌الله نوری‌همدانی اظهار داشت: قیام 19 دی روز مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی است که آغاز آن از بیت آیت‌الله نوری همدانی بود و زمینه پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کرد.

رئیس ستاد اقامه نماز قم با بیان اینکه برای نخستین‌بار اجلاس نماز در استان قم برگزار می‌شود، گفت: پیش از این 23 اجلاس نماز برگزار شده که رهبر معظم انقلاب در این زمینه پیام دادند، بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز در استان قزوین برگزار می‌شود و برای این که استان‌های دیگر از این اجلاس محروم نشوند، اجلاس نماز در استان قم برگزار می‌شود.

خامه‌یار با درخواست از آیت‌الله نوری همدانی برای حضور در اجلاس نماز بیان کرد: اجلاس نماز روز 17 دی ماه در مدرسه امام خمینی (ره) برگزار می‌شود که از شما درخواست داریم در این اجلاس شرکت کنید، قرار است تا در این اجلاس از خادمان نماز تقدیر می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز قم با اشاره به لزوم نشر آثار و برکات اقامه نماز در جامعه افزود: از مراجع تقلید و علما انتظار داریم که بر اهمیت نماز اول وقت تاکید کرده و ائمه جماعت بر حضور حداکثری مردم در این فریضه مهم صحبت کنند.

وی با اشاره به لزوم پاسخگویی به شبهاتی که علیه فریضه نماز وجود دارد، گفت: ایجاد مرکز تخصصی نماز در کنار مراکز تخصصی که در حوزه علمیه وجود دارد یکی از اقدامات مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار