رئیس هیئت بوکس استان همدان گفت: چهار بوکسور همدانی با تصمیم کادر فنی تیم ملی بوکس کشورمان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
کد خبر: ۱۵۵۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸ 02 January 2016

رئیس هیئت بوکس استان همدان گفت: چهار بوکسور همدانی با تصمیم کادر فنی تیم ملی بوکس کشورمان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

به گزارش مهر، داوود دوامی با اشاره به دعوت بوکسورهای همدانی به اردوی تیم ملی کشور اظهار داشت: به دنبال موفقیت بوکسورهای همدانی در مسابقات قهرمانی کشور، برای نخستین بار ۴ بوکسور همدانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

وی افزود: نیما میرزایی در وزن ۴۹ کیلوگرم، ابوالفضل کرمی در وزن ۵۶ کیلوگرم، رامین شریفی در وزن ۷۵ کیلوگرم و یزدان گودرزی در وزن ۹۱ کیلوگرم چهار بوکسور همدانی دعوت شده به تیم ملی هستند.

رئیس هیئت بوکس استان همدان با اشاره به زمان برگزاری این اردو گفت: اردو تیم ملی در رده سنی جوانان برای کسب سهمیه المپیک و گزینش بازی‌های آسیایی از امروز به مدت ۱۰ روز برگزار می‌شود که این اردو تا ۲۰ دی در سالن انقلاب تهران ادامه خواهد داشت.

دوامی عنوان کرد: دعوت از ۴ بوکسور همدانی به این اردو نشان می‌دهد که ورزش بوکس در استان همدان از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است.

وی بابیان اینکه بوکس همدان نیاز به حمایت و اسپانسر دارد، گفت: با حمایت‌ بخش خصوصی به‌طورقطع پیشرفت بوکس در همدان چندین برابر خواهد شد و استقبال جوانان نیز از این رشته افزایش چشمگیرتری خواهد داشت.

رئیس هیئت بوکس استان همدان یادآور شد: جوانانی که در مسابقات قهرمانی جوانان کشور مدال کسب کردند آینده‌سازان این ورزش در کشور هستند و نیاز به حمایت دارند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار