بسته ویژه خبری پلیس؛
کشف 700 ميليون ريال لاستيک قاچاق در صحنه/ متلاشی شدن باند توزيع کنندگان مواد مخدر در کنگاور/ دستگيری باند قاچاق اشياء عتيقه در گيلانغرب/ سارق حرفه ای لوازم خودرو در اسلام آباد غرب روانه زندان شد
کد خبر: ۱۵۵۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴ 31 December 2015
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از توقيف يک دستگاه کاميونت فوتون حامل 36 کيلوگرم مواد مخدر در شهرستان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از پايگاه خبری پليس، سرهنگ قباد خنجری در تشريح اين خبر گفت: در پی دريافت اخباری مبنی بر بارگیری مقدار زیادی مواد مخدر در یک دستگاه کاميونت فوتون از استان های جنوبی و انتقال آن به داخل استان، رسيدگی به موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

اين مقام انتظامی افزود: مأموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، نهايتا شب گذشته در اجرای طرح ايست و کنترل، پس از کسب مجوز قضائی خودرو کاميونت مذکور در محور اسلام آباد – کرمانشاه را شناسايی و پس از توقيف مورد بازرسی قرار دادند.

وی تصريح کرد: در بازرسی از اين خودرو کاميونت، مقدار 35 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک و یک کیلوگرم هروئین که بصورت ماهرانه ای در لایه های گچ پیش ساخته جاسازی شده بود کشف کردند.

سرهنگ خنجری در پايان خاطر نشان کرد: در اين عمليات راننده خودرو به همراه یک نفر دیگر به عنوان متهم دستگير و پس از تشکيل پرونده مقدماتی جهت سير مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف 700 ميليون ريال لاستيک قاچاق در صحنه

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه از توقيف يک دستگاه کاميون حامل لاستيک خارجی قاچاق به ارزش 700 ميليون ريال خبر داد.

سرهنگ فرزاد اکبری گفت: در ادامه طرح مبارزه با قاچاق کالا، مأموران پاسگاه انتظامي دهلق از توابع شهرستان صحنه به يک دستگاه کاميون مشکوک و در بازرسی از آن 167 حلقه لاستيک خارجی به ارزش 700 ميليون ريال را کشف و ضبط کردند.

وی بيان داشت: در اين خصوص پس از تشکيل پرونده مقدماتی، يک نفر را دستگير و به همراه کالاهای قاچاق به مراجع قانونی تحويل داده شد.

فرمانده انتظامی صحنه ضمن تقدير از عملکرد مأموران پاسگاه دهلق، با بيان اين که عملکرد قاچاقچيان در تضاد با اهداف اقتصاد مقاومتی بوده و اقتصاد داخلی جامعه را هدف قرار می دهد، خاطرنشان کرد: تلاش پليس اين شهرستان برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی کماکان ادامه دارد.

توقيف هيوندای تيپ کروس با خلافی بيش از 380 ميليون در پاوه

فرمانده انتظامی شهرستان پاوه از اجرای تبصره ماده 8 قانون رسيدگی به تخلفات رانندگی و توقيف يک دستگاه هيوندای تيپ كروس با خلافی بيش از 380 ميليون ريال، خبرداد.

سرهنگ پرويز اسدی گفت: باتوجه به اهميت اجرای صريح و بدون اغماض تبصره ماده 8 قانون رسيدگی به تخلفات رانندگی در توسعه نظم و امنيت اجتماعی و آرامش عمومی، مأموران پليس راهور شهرستان با همكاری ساير يگان های انتظامی طرح هايی را درخصوص اجرای اين تبصره از قانون رسيدگی به تخلفات رانندگی اجراء کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاوه درخصوص نتيجه اين طرح عنوان کرد: تعداد 18دستگاه انواع خودرو كه خلافی آن ها بيش از يك ميليون تومان و دارای ثبت شكايت در سيستم بوده اند متوقف و براساس مقررات و موازين قانونی به پاركينگ شهرستان فرستاده شدند.

وی تصريح کرد: يك دستگاه كاميونت باری هيوندای تيپ كروس با مبلغ 38 ميليون و 55 هزار تومان كه دارای بيشترين خلافی بوده توقيف كه مالك وسيله نقليه مكلف به انجام مراحل قانونی و پرداخت كل مبلغ خلافی شد.

سرهنگ اسدی خاطرنشان كرد: در خصوص اجرای طرح های ارتقاء امنيت اجتماعی و توسعه و تعميق نظم و امنيت درسطح حوزه استحفاظی بايد مشاركت نهادها و شهروندان با عنايت به خصيصه اجتماعی بودن امنيت ارتقاء يابد.

متلاشی شدن باند توزيع کنندگان مواد مخدر در کنگاور

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از متلاشی شدن باند توزيع کننده مواد مخدر و کشف مقدار 3 کيلوگرم موادمخدر از نوع "گراس" خبر داد.

سرهنگ حسين براری بيان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی و فنی درخصوص فعاليت توزيع کنندگان مواد مخدر در سطح شهرستان کنگاور، ماموران موفق به شناسايی يک باند 3 نفره توزيع مواد مخدر شدند.

وی بيان داشت: پليس در عملياتی غافلگيرانه پس از اخذ دستور قضائی و رعايت تمامی موازين شرعی و قانونی در بازرسی از منزل متهمان، موفق به كشف مقدار 3 كيلو گرم مواد مخدر از نوع گراس شد.

اين مقام انتظامی اظهار داشت: در تحقيقات به عمل آمده از متهمان مشخص شد که اين باند دستگير شده از سارقان حرفه ای سطح شهرستان بوده که تحقيقات در اين زمينه نيز در دستور کار ماموران پليس آگاهی قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور در پايان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی برای مراحل قانونی، با تقدير از تعامل مردم با پليس در برقراری نظم و امنيت از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از فعاليت باندهای تهيه و توزيع مواد مخدر مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس گزارش دهند تا در کمترين زمان نسبت به دستگيری متخلفان اقدام شود.

دستگيری باند قاچاق اشياء عتيقه در گيلانغرب

فرمانده انتظامی شهرستان گيلانغرب استان کرمانشاه از متلاشی شدن باند قاچاق اشياء عتيقه و دستگيری 7 نفر خبر داد.

سرهنگ محسن ويسی گفت : در پی کسب اخبار از منابع خبری مبنی بر اين که چند نفر با يک دستگاه خودرو سايپا در امر اشياء عتيقه فعاليت دارند، لذا بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی اين فرماندهی قرار گرفت.

وی بيان داشت: مأموران با انجام تحقيقات غيرمحسوس محل های فعاليت اعضای باند را مورد شناسايی قرار داده و خودرو متهمان را توقيف و مورد بازرسی قرار دادند.

اين مقام انتظامی تصريح کرد: مأموران در اين بازرسی موفق شدند، يک دستگاه فلزياب و متعلقات حفاری را از خودروهای متهمان کشف کنند.

فرمانده انتظامی در پايان خاطر نشان کرد: در اين خصوص تعداد 7 نفر متهم دستگير و تعداد يک دستگاه خودرو توقيف، همچنين پرونده مقدماتی تشکيل و جهت مراحل قانونی بعدی تحويل مقامات قضائی داده شدند.

سارق حرفه ای لوازم خودرو در اسلام آباد غرب روانه زندان شد

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب استان کرمانشاه از دستگيری يک نفر سارق حرفه ای لوازم و محتويات داخل خودرو با 5 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ بهروز سرتيپ نيا در تشريح اين خبر بيان داشت : در پی شکايت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت باطری خودرو در برخي محله های سطح شهر، بررسی موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار گرفت.

سرهنگ سرتيپ نيا گفت: مأموران پليس آگاهی شهرستان با انجام کارهای اطلاعاتی و پليسی، همچنين گشت زنی های هدفمند در سطح شهر، موفق به شناسايی و دستگيری يک نفر متهم شدند.

وی اظهار کرد: در بازجويی های به عمل آمده، متهم به 5 فقره سرقت باطری خودرو در محله های مختلف شهر اقرار کردند.

اين مقام انتظامی با اشاره به بازسازی همه صحنه های جرم، از شناسايی مالباخته ها نيز خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب در خاتمه تصريح کرد: متهم اين پرونده با قرار وثيقه مناسب روانه زندان مرکزی اسلام آباد غرب شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار