امام جمعه بابلسر:
امام‌جمعه بابلسر با گرامیداشت حماسه ۹ دی گفت: رهبری معظم انقلاب با درایت تمام، استراتژی‌ها و تاکتیک‌های دشمنان را خنثی کرده است.
کد خبر: ۱۵۵۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹ 31 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام علی اکبر طلابیان در جلسه شورای اداری شهرستان با تأکید بر نقش مردمی بودن مسئولان نظام، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی کشور باید ضمن حفظ تقوای الهی، در جهت ارائه خدمت به مردم گام بردارند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و حضور حماسی و هوشیاری ملت در واقعه نهم دی‌ماه سال ۸۸، از این حادثه بزرگ به‌عنوان یکی از روزهای تاریخی در تقویم کشور نام برد و تصریح کرد: رهبری معظم با درایت تمام، استراتژی‌ها و تاکتیک‌های دشمنان را خنثی نمود.

وی بیان داشت: رئیس‌جمهور در سخنرانی روز نهم دی‌ماه در خصوص فتنه ۸۸ چیزی کم نگذاشت و به‌خوبی نقش فتنه گران را نقش بر آب کرده است.

وی از پیامبر اسلام به‌عنوان یک مدیر اجرایی نام برد و افزود: پیامبر در دوران رهبری خود، تمامی اصول مدیریتی و اجرایی را به نمایندگان خود در مناطق مختلف عربستان و کشورهای اسلامی در جهت رفع نیازهای مردم و رعایت تقوای الهی مورداشاره قرار می‌داد.

امام‌جمعه بابلسر گفت: مسئولین نظام باید سه اصل تقوای الهی، سیره و سنت پیامبر. مهربانی با مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

طلابیان در ادامه با اشاره به این اصل که مسئولین نظام، حاکمان مردم نیستند، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید ضمن تواضع با مردم، به‌عنوان یک معلم، محبت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام طلابیان راست‌گویی مسئولین نظام را و صداقت با مردم را یکی از اصول مدیران اجرایی عنوان کرد و افزود: وفاداری به عهد و پیمان با مردم، امانت‌داری در امور، خیانت نکردن به مردم و صله‌رحم با اقوام و آشنایان را از مهم‌ترین عوامل موفقیت یک مدیر در دوران مسئولیت وی نام برد.

وی در پایان، رمز کامیابی و اقتدار یک مدیر را در سه اصل دوری از افراد دروغ‌گو، ارتباط با افراد صادق و راست‌گو و دوری با دوستان ظالم عنوان کرد و افزود: یک مدیر باید به‌گونه‌ای عمل نماید تا در پایان دوران خدمت خود لسان صدق و خوشنودی خداوند و بندگان خداوند را به همراه داشته باشد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار