کد خبر: ۱۵۴۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۲ 31 December 2015


رئیس هیئت جودو استان البرز با بیان اینکه نداشتن سالن استاندارد تمرین، مسابقات و خانه جودو از جمله مشکلات هیئت جودو استان البرز به شمار می‌آید، گفت: مشکلات زیرساختی هیئت جودو استان البرز باید برطرف شود.

عباس سلگی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه هیئت جودو استان البرز مسابقات و ویژه‌برنامه‌های خاصی به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر در دستور کار خود دارد، اظهار داشت: برگزاری مسابقات لیگ جودو در رده سنی پایه استان البرز از جمله این برنامه‌ها در بهمن ماه و ایام دهه فجر است.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات از سه سال گذشته تا کنون در استان البرز برگزار می‌شود که خوشبختانه در سال جاری نیز شاهد برگزاری آن هستیم، افزود: برگزاری مسابقات انتخابی جودو بانوان به منظور اعزام آن‌ها به مسابقات کشوری نیز انجام شده است.

رئیس هیئت جودو استان البرز با تاکید بر‌اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی و ارتقاء کمربند از دیگر اقدامات در دستور کار این هیئت است که به زودی اجرایی می‌شود، خاطرنشان کرد: این دوره‌های آموزشی 25 بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 1500 جودوکار در سامانه این هیئت ورزشی ثبت‌نام‌ کرده‌اند، تصریح کرد: فرایند ثبت‌نام جودوکاران در استان البرز رو به رشد است و باید به این نکته نیز اذعان داشت که در حال حاضر تعداد جودوکاران ثبت‌نام شده با بیمه‌شدگان برابری‌ می‌کند.

سلگی با اشاره به اینکه متاسفانه 50 جودوکار خانم از مجموع تعداد ورزشکاران و فعالان این رشته ورزشی در استان البرز فعالیت دارند، اظهار داشت: هیئت جودو استان البرز با مشکلات زیرساختی فراوانی رو‌به‌رو است که امید است این مسائل برطرف شود.

رئیس هیئت جودو البرز با بیان اینکه نداشتن سالن استاندارد تمرین، مسابقات و خانه جودو از جمله مشکلات این هیئت ورزشی به شمار می‌آید، اظهار داشت: برای احداث خانه جودو البرز سال گذشته تنها توانستیم با اعتباری بالغ بر 80 میلیون تومان فوندانسیون آن را انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه در راستای احداث و به بهره‌برداری رسیدن خانه جودو استان البرز به اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان نیاز داریم، گفت: امید است این مهم با مساعدت و همکاری مسئولان مربوطه به سرانجام برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار