کد خبر: ۱۵۴۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۷ 31 December 2015
به گزارش تابناک یزد، عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه فتنه ۹۴ پیچیده‌تر از فتنه ۸۸ است گفت: دشمن به‌دنبال افرادی است که با رهبر معظم انقلاب زاویه دارند و از این‌ها سربازگیری کرده و نیرو جذب می‌کند.
آیت الله علم الهدی علم‌الهدی صبح امروز در همایش گرامیداشت 9دی گفت: فتنه 88 گذشت و در سال 94 دیگر نباید از آن سخن گفت، بلکه باید از فتنه 94 سخن گفت.امام جمعه مشهد با بیان اینکه فتنه 94 از فتنه 88بسیار موثر‌تر و خطرناک‌تر است، چراکه دشمن از تجربه آن فتنه استفاده می‌کند، افزود: اگر در فتنه 88 می‌خواست سدشکنی کند و در فضایی که هزاران شهید داده بود، علیه اصل ولایت‌فقیه شعار بدهد و شعار "نه غزه، نه لبنان" سر دهد؛ در فتنه 94 می‌خواهد همه چیز را تصاحب کند، زیرا در آن فتنه، عواملِ نفوذ را شناسایی کرد. باید توجه داشت که برخی خواص در فتنه 88 نه تنها در برابر شعار "مرگ بر اصل ولایت فقیه" نایستادند بلکه لبخند هم زدند و با اشاره‌ای آن را تایید کردند.

وی با بیان اینکه دشمن دید کسانی که در فتنه 88 شناسایی کرده است، با همه سوابق خود و ارادت به امام خمینی ، همه یک عامل مشترک دارند و‌ آن زاویه با رهبری است، خاطرنشان کرد: دشمن به‌دنبال افرادی است که با رهبر انقلاب زاویه دارند و از این‌ها سربازگیری کرده و نیرو جذب می‌کند. این افراد هر جا باشند، آمریکا می‌داند که در آنجا حاکم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار