مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه در خصوص دیدار این تیم برابر ملی پوشان تبریز گفت: در دیدار برابر این تیم حق ما پیروزی بود اما متاسفانه با بازی بسته حریف موفق به کسب سه امتیاز نشدیم.
کد خبر: ۱۵۴۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸ 30 December 2015
مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه در خصوص دیدار این تیم برابر ملی پوشان تبریز گفت: در دیدار برابر این تیم حق ما پیروزی بود اما متاسفانه با بازی بسته حریف موفق به کسب سه امتیاز نشدیم.

افشین حسنی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بازیکنان بعثت مقابل تیم تبریزی هجومی ظاهر شدند و بیشتر جریان مسابقه را در دست داشتند اما تیم حریف با بازی تدافعی خود مانع از گلزنی تیم ما شد.

وی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان بعثت افزود: از همان ابتدا مشخص بود که تیم ملی پوشان تبریز برای کسب مساوی و یک امتیاز به زمین مسابقه آمده که در پایان نیز به هدف خود رسید.

حسنی یادآور شد: خوشبختانه بازیکنان ما نسبت به مسابقات نیم فصل اول از انسجام تیمی بهتری برخوردار شده اند و همین باعث امیدواری است که در مسابقات آینده بتوانیم با کسب امتیازات لازم یکی از تیم های صعود کننده به مرحله بعد باشیم.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه با بیان اینکه به آینده تیم بسیار امیدوار است خاطرنشان کرد: با جذب 6 بازیکن در نیم فصل و تقویت تیم و همچنین میزبانی بازی های مهم نیم فصل دوم مطمئنا یکی از مدعیان اصلی صعود در گروه هستیم.

وی همچنین به مسابقه بعدی تیم بعثت مقابل اکسین البرز اشاره و اظهار کرد: این دیدار بسیار حساس برای هردو تیم سرنوشت ساز است که برای صعود به رده های بالاتر و حتی صدر جدول باید از آن سربلند بیرون آمده و صاحب سه امتیاز خانگی شویم.

حسنی گفت: تیم اکسین با داشتن کادر فنی خوب و بازیکنان باتجربه یکی از مدعیان گروه به حساب می آید و کار ساده ای برای پیروزی مقابل آن ها در پیش نخواهیم داشت اما بازی های اخیر تیم بعثت ما را به پیروزی در این دیدار سخت بسیار امیدوار کرده است.

تیم بعثت کرمانشاه در هفته یازدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور از گروه اول مقابل ملی پوشان تبریز با نتیجه مساوی بدون گل متوقف شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار