دبیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار از اکران فیلم‌های جشنواره عمار در همدان خبر داد و گفت: 29 اثر از همدان به دبیرخانه جشنواره فیلم عمار ارسال شد.
کد خبر: ۱۵۳۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵ 29 December 2015

دبیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار از اکران فیلم‌های جشنواره عمار در همدان خبر داد و گفت: 29 اثر از همدان به دبیرخانه جشنواره فیلم عمار ارسال شد.

به گزارش فارس، حجت قلیچ‌خانی از برگزاری ششمین جشنواره فیلم عمار در همدان خبر داد و اظهار کرد: آغاز جشنواره از فردا ساعت 9 صبح در سینما فلسطین همدان کلید می‌خورد.

وی با بیان اینکه هر سال جشنواره دبیر افتخاری دارد، بیان کرد: امسال دبیر جشنواره حجت‌الاسلام سید جلال رضوی است.

دبیر اجرایی جشنواره فیلم عمار از ارسال 29 اثر از همدان به دبیرخانه جشنواره خبر داد و گفت: امسال در افتتاحیه جشنواره از بهناز ضرابی‌زاده نویسنده کتاب دختر شینا و خانواده‌های مدافع حرم تجلیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: فیلم «من نگرانم» که به نگرانی مقام معظم رهبری در مباحث فرهنگی پرداخته است، یکی از آثاری است که امسال در جشنواره جزو اکران عمومی اعلام شده و در افتتاحیه پخش می‌شود.

قلیچ‌خانی با تأکید بر اینکه آثار همدانی از پس فردا در همدان اکران می‌شود، بیان کرد: امسال سازمان بسیج مستضعفین، بسیج ادارات، قرارگاه خاتم، سازمان زیباسازی شهرداری همدان، شورای شهر و حوزه هنری یاری‌گر این جشنواره بودند.

وی از افزایش تعداد اکران کننده‌ها در هر سال خبر داد و افزود: تاکنون 300 نفر برای اکران عمومی آثار جشنواره از طریق سامانه پیامکی در پورتال عمار ثبت‌‌نام کرده‌اند.

دبیر اجرایی جشنواره فیلم عمار با تأکید بر اینکه رابط هر شهرستان بعد از لینک با دبیر جشنواره، بسته‌های اکران را دریافت می‌کند، خاطرنشان کرد: رابطان با دریافت این بسته‌ها، می‌توانند اقدام به اکران فیلم‌ها در اماکن عمومی مختلفی چون روستاها، خوابگاه‌های دانشجویی و... کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار