کد خبر: ۱۵۳۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹ 28 December 2015


مدیراداره آموزش وپرورش ناحیه دو کرج گفت: مقالات شهربانو حسنی مدیر مدرسه ابتدائی شهید قندی ناحیه دوکرج، رتبه برتر را در کشور کسب کرد.

فرشته فهمیده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: از میان یک هزار و 700 مقاله و آثار ارسالی به دبیرخانه همایش، مقالات شهربانو حسنی از مدیران ابتدایی ناحیه دو کرج با موضوعات 'تاملی بر پیامدهای فلسفه برای کودکان' و 'بررسی مقایسه ای ارزشیابی کیفی – توصیفی تدوین شده و عملیاتی در مدارس ابتدایی' با کسب رتبه عالی و جزء مقالات برتر معرفی شد.

وی ادامه داد: در اولین همایش ملی آموزش ابتدایی که به میزبانی استان خراسان جنوبی با محوریت «نقش آموزش ابتدایی در تعلیم و تربیت و چشم انداز تدوین شده آن در سند تحول بنیادین برگزار شده بود،به همراه مدیرکل آموزش وپرورش استان البرز و معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان حضور یافتند.

در این همایش در خصوص اهتمام مسئولین استانها در ارتقای جایگاه رفیع آموزش ابتدایی و همچنین نهادینه کردن فرهنگ تکریم و تجلیل از بزرگان عرصه تعلیم و تربیت و پیش بینی برنامه هایی در این زمینه سخنانی ایراد شد.

اداره آموزش وپرورش ناحیه دو کرج 86 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد که از این تعداد70 هزار دانش آموز در شهرستان فردیس تحصیل می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار