کد خبر: ۱۵۳۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱ 28 December 2015

عصرایران - آرش برهانی برای تیم رقیب کری خواند و با هجمه ای از پاسخ ها مواجه شد. مهاجم شماره 9 استقلال که مدتی است در ترکیب اصلی تیم اش هم قرار ندارد روز گذشته عکسی در ایسنتاگرامش گذاشت که حسابی جنجالی شد. عکسی که شاید برهانی نمی دانست با چنین برخوردهایی همراه می شود .

کری برهانی در اینستا و توهین های ناموسی در پاسخ(+عکس)

مهاجم استقلال پس از تمرین روز یک شنبه با انتشار عکسیدر صفحه اینستاگرامش  از تعطیلات لیگ برتر گفت و یک کری هم برای پرسپولیسی ها خواند:«همین الان یهویی دارم میرم خونه که لوازم اردو و بازی رو بردارم و برم هتل همه بچه ها شوکه شدن مگه می شه...حالا می فهمم که چرا تیم دوازدهم جدول ادعای قهرمانی می کرد و باعثب خنده اهالی فوتبال شده بود...» این جملات که طعنه ای به سازمان لیگ و البته یک کری برای پرسپولیسی ها بود، عکس العمل های تندی را در پی داشت.

در عرض چند ساعت پرسپولیسی ها به صفحه برهانی هجوم بردند و برای پستی که معمولا تا دو هزار کامنت می خورد رکوردی 31 هزارتایی به جا گذاشتند. آرش برهانی چندساعت است صفحه اش را شخصی کرده و حتی متن پست را هم کوتاه و سانسور کرده . اما برای کری ها پایانی نیست هواداران سرخابی آن پایین پست را محلی برای فحاشی به یکدیگر پیدا کرده اند و دست برنمی دارند. یکی شان درکامنت نوشته:« بچه ها سراغ پست های دیگه نرید...می خوایم همینجا رکورد 40 هزارتا فحش را بزنیم.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار