شهردار محمدشهر:
شهردار محمدشهر گفت: شهرداری در حفظ و حراست سرانه فضای سبز این منطقه همت گماشته و به احدی اجازه تعدی به فضای سبز محمدشهر را نمی دهد.
کد خبر: ۱۵۲۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳ 27 December 2015
محمدرضا ناصرخاکی اظهار کرد: موضوع مقابله با قطع درختان کهنسال که به عنوان دغدغه ای از سوی اهالی رسانه مطرح می شود و نگران آن هستند،ازدیدگاه شهرداری نیز امری مهم و اساسی تلقی می شود ؛ زیرا محمدشهرباغ شهری است که به عنوان نگین سبز البرز افتخاری بزرگ برای استان بوده و در تمام امورشهری نیازمند رسیدگی جدی است.
وی ادامه داد:موقعیت جغرافیایی خاص منطقه و قرارگیری باغات متعدد در محمدشهر آن را به سکونتگاهی ایده آل برای بسیاری از مردم شهرهای اطراف مبدل کرده است ، به همین دلیل رسالت خطیر کاشت و ایجاد فضای سبز  ودر کنار آن احداث پارک ها و مناطق تفریحی متعدد که بتواند نیاز مردم را مرتفع سازد، از نگاه شهرداری دور نمی ماند.
شهردار محمدشهر با اشاره به اینکه در شهرداری  توان لازم به منظور حفظ موقعیت باغشهر بودن محمدشهر به کار برده می شود، افزود: سرانه استاندارد فضای سبزدر کشور به ازای هر یک نفربرابر 14مترمربع لحاظ شده است، در صورتی که سرانه فضای سبز ایجاد شده در محمد شهر در طول چند سال اخیر و به ازای هر یک نفر16 مترمربع بوده و این مهم افتخار بزرگی برای شهر است.
ناصرخاکی با توضیح اهمیت اجرای طرح هایی در راستای ایمن سازی معابر عمومی شهر گفت: بدین منظور مقرر شده است که تا پایان سال دو دستگاه پل عابر پیاده جدید ایجاد شود.
ناصرخاکی به نبود زیرساخت های لازم در زمینه حل مشکل ترافیک محمدشهر اشاره کرد و افزود: در این منطقه زمینه لازم برای کاربردی شدن طرح های جامع ترافیک و حمل و نقل فراهم نشده است ، همچنین نیاز است که آمار دقیق از میزان تردد خودروهایی عبوری  در دست باشد.
وی با ذکر اینکه تعیین نقاط حادثه خیز و شریان اصلی عبور خودروها ضروری است؛ ادامه داد: در این راستا مراحل اجرای یک طرح آغاز شده است و به زودی اتفاقات مثبتی در این زمینه رخ می دهد.
شهردار محمدشهر در ادامه به صدور مجوزهای قانونی راه اندازی بانک شهردر محمدشهر اشاره کرد و گفت: به دنبال آن نیز افتتاح حساب مشتریان و سپس اخذ تسهیلات بانکی انجام خواهد شد ، البته این شرایط باید به گونه ای باشد که از نظر تعهدات مالی به مردم فشار وارد نشود.
ناصر خاکی درادامه افزود: به منظور توسعه خدمات شهرداری طرح های خوبی مانند ایجاد سازمان فضای سبز و سازمان آتش نشانی در دستور کار قرار گرفته که در مرحله بررسی و تصویب است.
وی با بیان اینکه موضوع مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در محمدشهر با جدیت دنبال می شود، گفت: در مدت چند ماه اخیر و از زمان حضورم در شهرداری انجام هرگونه ساخت و ساز را بر مبنای اخذ پروانه قرار داده و در ادامه برای دست یافتن به نتیجه بهتر نیازاست که ادارات مختلف مانند برق و گاز نیزبه وظایف خود عمل کرده وبا دستگاه قضایی که تاکنون به خوبی در این راستا عمل کرده است، همکاری کنند.
شهردار محمد شهر در پایان با توضیح اینکه رویکرد مدیریت شهری نسبت به انتخابات پیش روی مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی که قرار است در اسفند ماه برگزار شود، نگاهی در چارچوب مواضع قانونی است، ادامه داد:هر اقدامی در این خصوص مطابق با قانون انجام می شود و افرادی از این مجموعه نیز که بخواهند در این فضا ورود کنند، به یقین مطابق مقررات عمل کرده و  مجموعه شهرداری  نیز حسب وظیفه محوله و قانونی در این زمینه اقدام خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار