تابناک کهگیلویه وبویراخمد
معمولاً در هر سازمانی تغییرات یک امر عادی و مقدمه تحول، پیشرفت، حرکت و پویایی است.
کد خبر: ۱۵۲۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴ 26 December 2015
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گفت: در اجلاس نماز استان کمیته امداد به عنوان دستگاه برتر شناخته شد و شایسته تقدیر ویژه شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در جلسه پرسنلی ضمن اشاره به آیه قرآنی درخصوص دنیا و آخرت گفت: ما باید در زندگی خود هم دنیا و هم آخرت را مد نظر داشته باشیم و افراط و تفریط در هیچکدام نداشته باشیم، زیرا دنیا مزرعه آخرت است و در آخرت باید حساب پس بدهیم.
سیدغلامرضا متقی به برپایی نماز جماعت در کمیته امداد اشاره کرد و افزود: نماز ارتباط انسان با خداست و یاد خدا در تمثال نماز و نماز در تمثال جماعت زیباست.
وی با بیان اینکه نماز یکی از جلوه های امتحان الهی است، افزود: در سال جاری کمیته امداد در اجلاس نماز بعنوان دستگاه برتر شناخته شد و لوح تقدیر ویژه دریافت نمود، که امیدواریم در پیشگاه خداوند نیز برتر باشیم.
متقی در بخش دیگری از سخنانش به تغییر و تحول در سازمان اشاره کرد و گفت: معمولاً در هر سازمانی تغییرات یک امر عادی و مقدمه تحول، پیشرفت، حرکت و پویایی است.
وی با بیان اینکه تغییرات لازمه هر سازمانی است، افزود: نیروها باید درهر سازمان ودستگاهی مانند مهره های شطرنج در حرکت باشند تا بتوانند مثمر ثمر باشند.
متقی بیان داشت: انشاءالله که تغییر و تحولات منشأ خیر و برکت باشد و باعث شود کارآیی و معدل کاری بهتر شود.
در پایان این جلسه محمد یوسف عارفی فر به عنوان رئیس اداره امور اداری و رفاه کارکنان، سیدعلی اکبر کاظمی به سمت رئیس اداره آمار و برنامه ریزی و همچنین فرید صفایی به سمت رئیس دفتر مدیر کل منصوب شدند.
مدیرکل کمیته امداد استان ضمن قدردانی از این همکاران در سمت های قبلی، برایشان در سمت جدید آرزوی موفقیت نمود.
کمک های موردی کمیته امداد چرام
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان چرام از پرداخت 95 میلیون ریال کمک موردی ویژه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در آذرماه سال جاری خبر داد.
علی حسن مظاهری گفت: کمیته امداد در راستای حمایت از خانواده های تحت پوشش با بیش از 35 سرفصل کاری در طول سال به مددجویان خدمات متنوع ارائه می دهد.
وی با بیان اینکه یکی از خدمات ارائه شده به مددجویان، پرداخت کمک های موردی ویژه در راستای بر طرف کردن موانع ومشکلات معیشتی مددجویان می باشد، اظهار کرد : در همین راستا در آذرماه سال جاری مبلغ 95 میلیون ریال به صورت کمک بلاعوض به مددجویان نیازمند پرداخت شد.
مظاهری با اشاره به اینکه این مبلغ به 34 خانوار مددجو و نیازمند پرداخت شده است، با تأکید بر اینکه با برنامه ریزی های صورت گرفته خدمات کمیته امداد به صورت هدفمند به جامعه مددجویی ارائه می شود افزود: این نوع ارائه خدمات موجب توانمدسازی مددجویان می گردد.
پرداخت 338 میلیون ریال به ایتام کمیته امداد شهرستان بهمئی
سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهمئی از کمک 338 میلیون ریالی خیرین نیکوکار به ایتام تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان طی یک ماهه اخیر خبر داد.
حیدر خداپرست گفت: اهداء یک دستگاه تلویزیون به ارزش 6میلیون ریال و مواد خوراکی ولوازم التحریر به ارزش 5میلیون ریال روی هم رفته 11میلیون ریال از اقدامات بسیار خوب حامیان نیکوکار بوده که در یک ماهه اخیر به نیازمندان و ایتام تحت پوشش کمک نموده اند.
وی خاطر نشان کرد: در همین مدت علاوه برکمکهای جنسی و غیر نقدی مبلغ 338 میلیون ریال به صورت نقدی از طریق حامیان نیک اندیش و موسسه خیریه عترت فاطمی جهت کمک معیشت ، هزینه های درمانی ، تحصیلی و تهیه جهیزیه به حساب ایتام تحت حمایت این شهرستان واریز شده است.
خداپرست با بیان اینکه هدف کمیته امداد خدمت رسانی مطلوب به نیاز مندان با مشارکت خیرین است افزود: طی نه ماه گذشته سال جاری بیش از یک میلیارد و 170میلیون ریال از طریق طرح محسنین برای افراد تحت پوشش این طرح از جمله فرزندان مشمولین زندانی، بیماری سرپرست ، بدسرپرست ، از کار افتادگی سرپرست مساعدت شده است.
وی افزود: با فرهنگ سازی که از طریق واحد اکرام و ایتام و معاونت توسعه مشارکتهای مردمی در خصوص ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و پکپارچه سازی نذورات در سطح شهرستان صورت گرفته است 314 نفر حامی سرپرستی 314 نفر از ایتام و محسنین تحت پوشش این نهاد را به عنوان فرزند معنویی خود تقبل و ماهیانه میانگین 400هزار ریال به حساب آنها واریز می نمایند.


به کانال تلگرام تابناک کهگیلویه وبویراحمد بپیوندید


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار