تب ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان در روز آخر همچنان در استان‌ها بالاست و به‌نظر می‌رسد امروز بازار گمانه زنی‌ها برای حضور برخی چهره‌ها در صحنه انتخابات داغ تر می شود.
کد خبر: ۱۵۰۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲ 23 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، تب ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان در روز آخر همچنان در استان‌ها بالاست و به‌نظر می‌رسد امروز بازار گمانه زنی‌ها برای حضور برخی چهره‌ها در صحنه انتخابات داغ تر می شود.

فرمانداری‌های مراکز استان‌های مختلف کشور این روزها در جریان ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری روزهای داغی را پشت سر می‌گذارند، خبرنگاران رسانه‌ها در ستادهای انتخابات مستقر شده‌اند و هرلحظه ورود چهره‌ها را انتظار می‌کشند و این انتظار در روز آخر ثبت نام به اوج خود رسیده است.

از استان‌ها خبرهای مختلفی در مورد تعداد ثبت‌نامی‌ها مخابره شده است که هرلحظه آمار آن‌ها در حال تغییر و افزایش است، برخی چهره‌های شاخص نیز تاکنون کار ثبت‌نام خود را انجام دادند ولی همچنان پرونده گمانه‌زنی ها برای حضور برخی افراد و شخصیت‌های مطرح استانی باز است، پرونده‌ای که عصر امروز چهارشنبه با پایان وقت ثبت‌نام مجلس خبرگان بسته خواهد شد.

ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری  از صبح روز پنج‌شنبه 26 آذر ماه همزمان در وزارت کشور و فرمانداری‌های سراسر کشور آغاز و تا عصر امروز (2 دی‌ماه) ادامه خواهد داشت.


گزارشی از افرادی که تاکنون برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان ایلام نام نویسی کردند

ردیف نام و نام خانوادگی
1 سید محسن سعیدی گلپايگاني
2 رحیم محمدي ايلامي
3 جمیل فتاحي
4 محمد سهراب زاده
5 سیدمحمد امامیان
6 آرش مردانی پور
7 سیدحسین موسوی نسب
8 مهدی خطیبی
9 سیدمحمدتقی موسوی ایلامی
10   وعد مرادبیگی

 

این خبر در حال تکمیل است.../پ



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار