کد خبر: ۱۵۰۱۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰ 21 December 2015
روابط عمومی شهرداری پردیس: از ابتدای سال جاری تا کنون 750 کتاب از سوی شهروندان به کتابخانه دانش شهرداری پردیس تقدیم شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پردیس، کتابخانه دانش بعنوان نخستین کتابخانه شهر پردیس در سال 1386 توسط شهرداری پردیس افتتاح شد و در حال حاضر بیش از چهار هزار شهروند عضو این مجموعه هستند.

این مرکز علمی و فرهنگی در میدان امام خمینی(ره) و نبش نگارخانه «آوا» شهر پردیس خدمات خود را به شهروندان گرامی ارائه می دهد.

خوشبختانه امروز این کتابخانه ورای یک ساختمان، به دوستی صمیمی و آشنا برای شهروندان شهر پردیس تبدیل شده است.

این روزها اهالی پردیس صرفا برای دریافت و تحویل کتاب و یا حضور چند ساعاتی به این محل مراجعه نمی کنند. 

بلکه گاه شهروندانی گرامی کتبی را که پیش از خریداری و چندباری مطالعه کرده اند را برای بهره مندی سایر همشهریان و همچنین ارتقای بار عملی کتابخانه به این مرکز هدیه می دهند.

بر پایه این گزارش، از دیگر اقدامات کتابخانه دانش شهرداری پردیس می توان به ثبت نام جدید 141 نفر شامل 57 برادر و 84 خواهر، ثبت 306 نسخه کتاب جدید شامل 58 کتاب مختص کودکان، صدور 152 کارت عضویت برای اعضای جدید و کارت های مفقوده و راه اندازی نمایشگاه کتاب در مقاطع زمانی خاص اشاره کرد.

همچنین خریداری 151 عنوان مجله و روزنامه برای مطالعه اعضای کتابخانه، دریافت و امانت کتاب به صورت روزانه، معرفی کتب جدید به صورت هفتگی در بخش «تازه های کتاب»، شارژ ماهیانه قفسه پیک مهد و ایستگاه مطالعه، نصب یک حدیث نورانی به صورت هفتگی در کتابخانه، جمع آوری کتب فرسوده و غیر قابل استفاده و ارسال آنها به نهاد کتابخانه ها و ... از دیگر اقدامات کتابخانه دانش شهرداری پردیس قلمداد می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار