فرماندار قم عنوان کرد:
از ابتدای آغاز ثبت‌ نام دو مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی تاکنون ۱۲ نفر از حوزه انتخابی قم برای انتخابات خبرگان رهبری و 47 نفر برای مجلس شورای اسلامی ثبت‌ نام کرده‌اند.
کد خبر: ۱۴۹۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۴ 22 December 2015
به گزارش تابناک قم، ششمین روز ثبت‌نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و چهارمین روز ثبت نام مجلس شورای اسلامی در قم که از 8 صبح آغاز شده بود، عصر امروز در فرمانداری قم پایان یافت.

رضا سیار عصر امروز در ستاد انتخابات قم در جمع خبرنگاران با اشاره به تعداد افرادی که تا امروز در فرمانداری برای ثبت‌نام حاضر شده‌اند، اظهار داشت: تعداد ثبت نام کنندگان قطعی مجلس خبرگان رهبری در فرمانداری قم تا پایان وقت اداری امروز 118 نفر بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به تسهیلاتی که امسال برای نامزدهای مجلس خبرگان رهبری درسایر استانها در نظر گرفته شده، کاندیداها دیگر استانها از روز سوم توانستند، درفرمانداری قم نام نویسی کنند. 

فرماندار قم با ارائه آماری از ثبت نام کنندگان امروز دو مجلس خبرگان و شورای اسلامی، عنوان کرد: از ساعات ابتدایی امروز 7 نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی  و 2 نفر برای مجلس خبرگان رهبری از استان قم کاندیدا شدند.

وی درادامه با اشاره به ثبت نام مجلس شورای اسلامی گفت: تا امروز 35 نفر از حوزه انتخابیه استان قم برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که یک نفر در وزارت کشور نام نویسی کرده است.

سیار افزود: تاکنون در حوزه انتخابیه قم 12 نفر نیز برای انتخابات خبرگان رهبری به صورت قطعی ثبت نام کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فردا چهارشنبه دوم دی‌ماه آخرین روز ثبت نام از کاندیداهای خبرگان رهبری بوده و آخرین مهلت ثبت نام برای کاندیداهای مجلس شورای اسلامی هم روز جمعه است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار