مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر از اجرای طرح «فلاح» با اجرای 172 برنامه در هشت ماه ابتدای امسال در ملایر خبر داد.
کد خبر: ۱۴۹۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵ 22 December 2015

مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر از اجرای طرح «فلاح» با اجرای 172 برنامه در هشت ماه ابتدای امسال در ملایر خبر داد.

به گزارش فارس؛ علی کولیوندبا اشاره به برنامه‌های مختلف کمیته امداد ملایر در راستای کمک به مددجویان و نیازمندان اظهار داشت: یکی از برنامه‌های این نهاد اجرای طرح‌های فرهنگی و آموزشی است.

وی به اجرای طرح «فلاح» در ملایر اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف تقویت باورهای دینی و اعتقادی خانواده‌های زیر پوشش، تقویت عزت و کرامت مسئله مهم امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر از اجرای این طرح در ملایر در هشت ماه گذشته با 172 برنامه خبر داد و افزود: همچنین 90 برنامه شبکه‌ای نیز در شهر و روستا در قالب این طرح برگزار شده است.

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را در سال جاری46 میلیون ریال برشمرد و افزود: همچنین اجرای این طرح با همکاری 10 نفر از بانوان مداح نیکوکار ملایر برگزار شده است.

کولیوند پرداخت بیش از 3 میلیارد تومان مستمری به مددجویان زیر پوشش و برگزاری 26 جلسه کمیسیون حمایتی با بررسی بیش از یک‌هزار و 700 پرونده را از دیگر خدمات این نهاد در هشت ماه ابتدای امسال دانست.

وی به کمک خیرین و نیکوکاران در حمایت از مددجویان زیر پوشش اشاره و تصریح کرد: تهیه لوازم خانگی برای نیازمندان، کمک به ساخت و تعمیرات مسکن مددجویان و نیازمندان، تهیه لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان، کمک حامیان به ایتام، کمک هزینه درمانی و ... از جمله حمایت‌های نیکوکاران از مددجویان زیر پوشش این نهاد در سال جاری بوده است.

مدیر کمیته امداد ملایر خاطرنشان کرد: در حال حاضر 8 هزار خانوار در قالب بیش از 16 هزار نفر از خدمات مختلف کمیته امداد ملایر بهره‌مند هستند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار