معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج از تعطیلی مدارس ابتدایی، مهدکودک‌ها و پیش‌دبستانی‌های تمام شهرستان‌های البرز به غیر از طالقان در روز سه‌شنبه اول دی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۹۱۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰ 21 December 2015
محمدتقی ایرانی دقایقی قبل به تابناک البرز گفت: بر اساس گزارشی که هم اکنون در اختیار ما قرار گرفت، کمیته اضطرار آلودگی هوا در استان البرز امروز نیز در محل استانداری البرز تشکیل جلسه داده و گزارش‌های مربوط به آلودگی هوا و میزان آلاینده‌های جوی را بررسی کرده است.
وی افزود: با توجه به گزارش‌های موجود، کمیته اضطرار آلودگی هوای استان البرز اعلام کرد که تمام مدارس در مقطع ابتدایی، مهدکودک‌ها و مراکز پیش‌ دبستانی استان البرز به غیر شهرستان طالقان فردا تعطیل است.
معاون استاندار البرز درباره زمان آغاز کار ادارات نیز گفت: در 2 روز اخیر ساعت کاری ادارات 9 صبح بود، اما از فردا طبق روال معمول ادارات استان البرز دایر خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
خیلی الودست باید مقاطع دیگه هم تعطیل بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
دیشب اخبار سراسری ساعت 9 شب گفت که کلیه مدارس تهران و البرز تعطیله ، پسر منم مدرسه نرفت ، شما هم به نظر خبر رو اصلاح کردید قبلا نوشته بودید همه مقاطع تعطیلن!!!!
مدیر پایگاه نه خیر از ابتدا خبر تعطیلی مهدهای کودک و مدارس ابتدایی در تابناک منتشر شد و اساسا روز گذشته هیچ خبری مبنی بر تعطیلی مقاطع بالاتر نبود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار