شهردار محمدشهر از اجرای طرح‌های ویژه با هدف محرومیت‌زدایی از این شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۴۸۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴ 20 December 2015
ناصر خاکی امروز اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری در محمدشهر این است که امکانات و خدمات به صورت عادلانه در سطح شهر توزیع شود.
وی افزود: به همین دلیل اولویت اصلی را در تدوین طرح‌ها و برنامه‌ها این است که پروژه‌ها را به صورتی اجرا کنیم که شاهد محرومیت‌زدایی از مناطق مختلف محمدشهر باشیم.
شهردار محمدشهر تصریح کرد: اولویت اصلی برای اجرای طرح‌های عمرانی را در مناطق محروم قرار داده‌ایم تا بتوانیم با افزایش خدمات در این مناطق‌، شاهد توسعه متوازن محمدشهر باشیم.
خاکی افزود: خوشبختانه همراهی و همدلی خوبی در مدیریت شهری محمدشهر شاهد هستیم که این روحیه می‌تواند در افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان تاثیرات مثبت بسیاری داشته باشد.
وی بیان داشت: برای افزایش خدمت‌رسانی به شهروندان از سوی مدیریت شهری باید، مدیرانی در شهرداری‌ها حضور داشته باشند که از علم روز و تکنیک‌های جدید علم مدیریت شهری مطلع باشند.
شهردار محمدشهر افزود: به طور قطع مدیرانی که اطلاع لازم از تکنیک‌های علم مدیریت شهری ندارند، نمی‌توانند در تحقق اهداف و برنامه‌ها موثر باشند.
خاکی یکی از مهمترین نیازهای محمدشهر را برای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی، جذب سرمایه‌گذار در بخش مدیریت شهری توصیف کرد و گفت: اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده و تلاش می‌کنیم که در اجرای طرح‌های عمرانی به ویژه در بخش کنترل معضل ترافیک، از توان بخش خصوصی بهره‌مند شویم.
خاکی تاکید کرد: تحقق این مهم نیازمند افزایش همدلی و همراهی میان مدیران شهری و توجه بیشتر مسئولان استان البرز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار