مؤذن بوشهری با اشاره به اینکه جوانان مستعد بسیاری در زمینه قرآن وجود دارد، گفت: استعدادیابی در زمینه قرآن باید تقویت شود.
کد خبر: ۱۴۸۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸ 20 December 2015
مؤذن بوشهری با اشاره به اینکه جوانان مستعد بسیاری در زمینه قرآن وجود دارد، گفت: استعدادیابی در زمینه قرآن باید تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، صادق غریبی در حاشیه برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز به دلیل افزایش حس رقابت میان قاریان و نخبگان قرآنی از معنویت کاسته شده است، اظهار داشت: به دنبال این کاهش معنویت استرس قاریان افزایش پیدا کرده است.

این نخبه قرآنی با بیان اینکه تعداد قاریان در جامعه مناسب است، عنوان کرد: با این وجود انسان‌های مستعد بسیاری در این زمینه وجود دارند که به این سمت هدایت نشده‌اند و بنابر این باید در این زمینه استعدادیابی شود.

غریبی با اشاره به اینکه به طور یقین برگزاری این چنین مسابقات، جشنواره‌ها و کمیته‌های حمایتی تأثیر به‌سزایی در ترویج فرهنگ قرآنی دارد، گفت: برگزاری محافل قرآنی در جامعه بسیار مؤثر است و مسئولان باید به این حوزه توجه بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید چتر حمایتی خود را از فعالان قرآنی گسترده‌تر کنند، افزود: بیشتر قاریان و فعالان قرآنی اکنون با کمبود امکانات روبه‌رو هستند و باید با هزینه‌های شخصی فعالیت‌های خود را ادامه دهند.

غریبی با اشاره به اینکه برای افزایش فضای قرآنی جامعه باید علاوه بر برگزاری محافل و مجالس قرآنی از اساتید این حوزه بیشتر استفاده شود، بیان کرد: علاقه به فعالیت‌های قرآنی باید از محیط خانواده آغاز شود و نیازمند تشویق پدر و مادر است.

این نخبه قرآنی از بوشهر در سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته قرائت ترتیل قرآن کریم شرکت کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار