کد خبر: ۱۴۷۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹ 19 December 2015

«روزنامه کیهان» نیز در ادامه تحلیل های انتخاباتی خودش در گزارشی با تیتر «ردّ پای خط نفاق از کینه‌توزی تا لاف ارادت به امام(ره)» مدعی می شود: «پس از لو رفتن هویت واقعی افراطیون در معارضه با امام خمینی(ره) که با نهضت مردم در حماسه الهی 9 دی مواجه شد (آرمان‌های راهبردی آن حضرت، سران جریان نفاق جدید به عنوان دستور سازمانی خواستار بازگشت از موضع صریح مقابله و محاربه، به موضع استتار و نفاق شده‌اند. آنها در این فاز اصرار دارند بر حل و موضع عناد با امام، با نام خمینی که به اعتراف خودشان در سایت‌هایی نظیر جرس، همچنان عنوان مقدس و سکه رایج است، بازی کنند و مقدمات فتنه‌گری جدید - غبارآلود کردن فضا و سلب قدرت تشخیص باطل از حق - را از مردم بگیرند.

به همین دلیل نشریات کارگزارانی نظیر صدا که سابقه اعلام «ختم انقلاب» را دارند از تیترهایی نظیر «خمینی جوان، کلید خبرگان» (12 آبان 96) و عناوینی نظیر «آیت‌الله» و «علامه» برای سیدحسن بهره می‌گیرند. علاقمندی ویژه طیف افراطیون و کارگزاران در حالی است که پیش از این محمد هاشمی معاون سیاسی مستعفی کارگزاران، علت جدایی خود از این حزب را جذب برخی اعضای جدید (که محمد قوچانی سردبیر نشریات کارگزاران نیز از اصلی‌ترین آنهاست) عنوان کرده و گفته بود: من نگرانم سرنوشت حزب مشارکت برای کارگزاران تکرار شود. من مقلد خط امام هستم و نمی‌توانم بپذیرم که حزب را لیبرال یا دنباله‌رو بازرگان معرفی کنند.

در حقیقت این لاف‌ گزاف است که افراطیون ادعا کنند می‌خواهند خبرگان رنگ و بوی خمینی را بگیرد حال آن که اصل معارضه آنها با نهضت و نظام و جمهوریت و ولایت و جمهوری اسلامی‌ای است که امام پایه‌گذاری کرد. دلیل رویکرد منافقانه اخیر افراطیون را باید در اعتراف 5 شهریور 1384 بهزاد نبوی و مصاحبه او با خبرگزاری ایسنا جست‌وجو کرد. آن زمان جبهه نفاق با وجود حمایت از معین، هاشمی و کروبی، شکست سهمگینی در انتخابات خورده بود. بهزاد نبوی متاثر از این فضا گفته بود «شخصا معتقدم ما غفلت‌هایی داشته‌ایم. در انتخابات اخیر در شهرستانی در ستاد انتخاباتی سخنرانی داشتم، هر چه نگاه کردم یک عکس از امام - در حالی که از دیگران عکس بود - ندیدم. خصوصی به برگزارکننده گفتم که مگر ما تغییر کرده‌ایم که خجالت می‌کشیم عکس حضرت امام را بزنیم؟ من به مرحوم مصدق احترام می‌گذارم و او را به عنوان یک رهبر ملی و مبارز ضداستعماری و اصلاح‌طلب ایران می‌شناسم ولی اگر در جمع اصلاح‌طلبان عکس مصدق باشد ولی عکس حضرت امام نباشد، تعجب‌آور خواهد بود. این بی‌مبالاتی‌ها وجود داشته و بعضا برخی سعی کرده‌اند صبغه ارتباط با خط امام را بپوشانند که این امر باید جبران شود».

این جریان 4 سال بعد به واسطه پنجه کشیدن به دستاوردها و میراث‌های اصلی خط امام(ره) شکلی وارونه به خود گرفت!»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار