استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه اظهار داشت: قرآن خلاصه تعالیم تمامی انبیا است، در قبال آن مکلفیم و برای محروم نشدن از این تعالیم می بایست در آیات قرآن تدبر کنیم.
کد خبر: ۱۴۷۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸ 19 December 2015
استاندار کرمانشاه اظهار داشت: قرآن خلاصه تعالیم تمامی انبیا است در قبال آن مکلفیم و برای محروم نشدن از این تعالیم می بایست در آیات قرآن تدبر کنیم.

به گزارش تابناک کرمانشاه، اسدالله رازانی در آیین افتتاحیه سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که هم اکنون در سالن انتظار کرمانشاه در حال برگزاری است، عنوان کرد: میزبانی و حاکمیت نام و موضوع قرآن، بر ضمیر و ذهن و فضای استان افتخاری ارزشمند برای ما است.

وی افزود: امیدوارم خداوند به همه ما توفیق دهد آنچنان که شایسته قرآن است با معارف قرآنی آشنا و به آن عمل کنیم و زندگی خود را با تعالیم قرآنی زینت ببخشیم.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: از آنجا که پیام پیامبر (ص) را به روش سنتی  دریافت کرده ایم، کافی نیست و برای محروم نشدن از این تعالیم می بایست، شخصاً در مواجه با قرآن قرار گیریم.

رازانی متذکر شد: درک و دریافت روح پیام نبوی نیازمند دقت بالایی است و برای رسیدن به آن می بایست روزانه زمانی را به تدبر در آیات اختصاص دهیم، تا به مفاهیم قرآنی برسیم.

وی عنوان کرد: بدون قرآن راه به اخلاق نیک پیدا نمی کنیم و برای محفظ ماندن از آسیب شیطان، دشمن قسم خورده بشر می بایست  به قرآن پناه ببریم تا نفس ما به خطر نیافتد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار