نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان جنایات اخیر علیه مسلمانان شیعه را در کشور نیجریه محکوم کرد و گفت: فریاد مسلمانان علیه این فجایع باید رساتر شود/اساس انقلاب، احیای اسلام است / گلستان جلوه وحدت اقوام در کشور است.
کد خبر: ۱۴۶۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۳ 18 December 2015
به گزارش ایرنا، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی روز پنجشنبه در آیین نکوداشت شهدای اهل سنت شمال کشور در گرگان اظهارداشت: امروز مهمترین وظیفه در دفاع از اسلام این است که آگاه و متحد باشیم و در دام دشمنان گرفتار نشویم. 
امام جمعه گرگان اضافه کرد: واقعیت این است که دشمنان قسم خورده، دام بزرگی برای مسلمانان پهن کرده اند و وظیفه جهان اسلام شناختن دام دشمنان و شیاطین و گرفتار نشدن در آن می باشد. 
امام جمعه گرگان همچنین گفت: امروز استان گلستان جلوه ای از وحدت میان اقوام و مذاهب در کشور است به طوری که برادران شیعه و سنی ساکن در استان در کنار هم، همدل و در آرامش زندگی می کنند. 
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: دست هایی از اوایل انقلاب به کار افتاد تا به همبستگی میان اقوام و مذاهب استان گلستان آسیب وارد کند ولی به لطف الهی توطئه آنان خنثی شد و امروز پروردگار را شاکریم که این همدلی و یکپارچگی تداوم دارد. 
نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ،انقلاب شیعی نبوده است گفت: اساس این انقلاب، احیای اسلام در دنیا بود. 
آیت اله نورمفیدی افزود: ایران اسلامی در سخت ترین و حساس ترین مقاطع کشور از جمله موضوع برجام بر اساس و اصول انقلاب اسلامی تاکید داشته است. 
امام جمعه گرگان اضافه کرد: انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی یعنی اینکه همه مسلمانان زیر چتر اسلام و انقلاب هستند. 
آیت الله نورمفیدی به شهدای اهل سنت گلستان نیز اشاره کرد و گفت: اهل سنت این استان 550 شهید برای انقلاب تقدیم کرده اند که امیدواریم با شهدای احد، بدر و کربلا محشور شوند. 
نماینده ولی فقیه در گلستان همچنین از برگزاری آیین نکوداشت برای شهدای اهل سنت تقدیر کرد. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار