کد خبر: ۱۴۶۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵ 17 December 2015

استاندار البرز گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات در داخل کشور حماسه دیگری را رقم زده و موفقیت های به دست آمده در عرصه بین المللی را کامل می کنند.

به گزارش ایرنا، سید حمید طهایی روز پنج شنبه در آیین آغاز ثبت نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری البرز در حوزه انتخابیه مرکز استان البرز حضور پرشور مردم درانتخابات رابه معنای اعلان پشتیبانی ازنظام جمهوری اسلامی دانست واظهارداشت: همچنان که در صحنه سیاسی بین المللی دولت یازدهم با هدایت مقام معظم رهبری توانست پیروزی ارزشمندی را به دست آورد درصحنه داخل نیز این حماسه با حضور پرشور مردم در انتخابات رقم می خورد.

وی ادامه داد: تلاش مردم ایران اسلامی در سال های گذشته برای استقلال کشور منجر به آن شد تا مردم در اداره امور جامعه بتوانند صاحب رای شوند.

طهائی گفت: بنابراین ما برگ رای را به عنوان برگ برنده برای تلاش ها و مجاهدت های مردم در طول پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع از آن می دانیم.

استاندارالبرز اضافه کرد: حضور مردم در پای صندوق های رای یک مسئولیت الهی است و هر فردی که به سرنوشت کشور و آینده فرزندان خود می اندیشد، این احساس مسئولیت را باید داشته باشد.

طهائی اضافه کرد: درسال همدلی و همزبانی ملت و دولت شاهد وقوع حماسه ای دیگر از مردم هستیم که برگ زرینی را در تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی رقم می زند .

وی خاطرنشان کرد: بنابراین مسئولیت کارگزاران مضاعف شده وکسانی که در امر اجرا و نظارت انتخابات هستند امانت دار آراء مردم بوده که باید به آنچه که وظایف قانونی است توجه داشته باشند .

استاندار البرز تاکید کرد: مردم با شناختی از که برگزارکنندگان انتخابات دارند با اطمینان از عملکرد آنان آراء خود را امانت می دهند و در استان البرز با فضای همراهی و هماهنگی که بین مدیران و مسئولان ایجاد شده فعالیت های اجرایی برای انتخابات آغاز شده است .

وی یادآورشد:امسال شاهد همزمانی دو انتخبات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هستیم که باید با توجه به تجربیات سال های گذشته و درایت هیات های اجرایی و نظارت زمینه را برای حضور هرچه پرشور مردم در پای صندوق های رای فراهم کنیم .

طهایی درادامه به ضرورت فعالیت تمام دیدگاه ها و نظرات در انتخابات اشاره کرد و افزود: باید زمینه فعالیت تمام داوطلبان و دوستداران آنان به نحو مطلوب فراهم شود و اگر بخواهیم حماسه ای خلق کنیم نیاز به همه دیدگاه های سیاسی که علاقمند به حضور در فعالیت های اجتماعی هستند ، داریم.

اما استاندارالبرز ضمن دعوت از همه دیدگاه ها برای حضور در انتخابات با هدف نشاط سیاسی و حضور پرشور دراین عرصه از گروه های مختلف با سلایق متعدد خواست تا تحمل همدیگر را ضمن رعایت حقوق یکدیگر داشته باشند .

طهایی در پایان تاکید کرد: باید همه دست در دست هم در فضای وحدت بخش برای حضور پرشور مردم و تعیین سرنوشت کشور تلاش کنند.

وی همچنین از رسانه های گروهی خواست تا با اطلاع رسانی دقیق و شفاف در وظیفه خطیر آگاهی بخشی خود هرچه بیشتر کما فی سابق تلاش کنند .

درمرکز انتخابیه استان البرز شامل شهرستان های کرج،اشتهارد، فردیس و بخش آسارا ثبت نام از داوطلبان خبرگان رهبری از امروز آغاز و تا 2 دی ماه ادامه خواهد یافت .

ثبت نام از داوطلبان مجلس شورای اسلامی نیز از 28 آذرماه جاری تا چهار دی ماه خواهد بود .

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری هفتم اسفندماه جاری بصورت همزمان برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار