رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان:
وی تامین سوخت مورد نیاز گیلان را به صورت شبانه‌روزی توسط نفتکش‌ها عنوان کرد و افزود: کیفیت نفت و گاز و بنزین توزیع شده در گیلان مطابق با استانداردهای یورو4 است.
کد خبر: ۱۴۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۱ 16 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، فردین چراجی ظهر امروز در جلسه تمهید استقبال از مسافران نوروز سال 94 در گیلان با اشاره به اینکه نرخ جدید فرآورده‌های سوختی تاکنون اعلام نشده است، اظهار کرد: مشکلی در مورد توزیع سوخت در استان وجود ندارد.

وی تامین سوخت مورد نیاز گیلان را به صورت شبانه‌روزی توسط نفتکش‌ها عنوان کرد و افزود: کیفیت نفت و گاز و بنزین توزیع شده در گیلان مطابق با استانداردهای یورو4 است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان نیز در جلسه مذکور به موجودی 400 انبار و سردخانه در استان اشاره کرد و گفت: به اندازه کافی کالای مورد نیاز مردم در انبارها موجود است.

علی منتظری با بیان اینکه نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا به منظور تنظیم بازار در شهرستان‌های گیلان دایر شده است، تصریح کرد: حضور شهروندان در نمایشگاه‌ها خوب است و کالای با کیفیت به مردم عرضه می‌شود.

وی بر بازرسی و نظارت ویژه ایام نوروز برای پایش کالا و خدمات در گیلان تاکید کرد و افزود: 15 اسفندماه جاری نظارت بر خدمات مسافری در قالب طرح ویژه نوروزی با همکاری اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان آغاز شده است.

منتظری با اشاره به اینکه شرکت‌های توزیع به‌ویژه در سال جاری همراهی خوبی با سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان دارند، بیان کرد: نوروز سال 94 در زمینه توزیع کالا مشکلی در استان وجود ندارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از فعال شدن کمیسیون نظارتی اصناف استان خبر داد و اظهار کرد: طرح نظارتی در 18 گروه کالایی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه بازرسان از ساعت 4.5 صبح در میدان‌های تره‌بار حضور دارند، خاطرنشان کرد: بازرسان در اتاق اصناف گیلان مستقر شدند.

منتظری طرح نظارتی ویژه نوروز را از 15 اسفند ماه جاری عنوان کرد و گفت: طرح مذکور تا 15 فروردین ماه سال 94 ادامه دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار