6 تا 9 بهمن‌ماه صورت می‌گیرد:
رقابت تیم‌های مدعی صعود به مسابقات لیگ برتر والیبال قهرمانی بانوان باشگاه‌‌های کشور با برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون والیبال به میزبانی شهر قم از 6 تا 9 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۴۵۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹ 16 December 2015
به گزارش تابناک قم، در بین تیم‌های مدعی صعود به رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور یک نماینده از قم نیز حضور دارد و این تیم بعد از کسب نتایج خوب در نیم‌فصل نخست مرحله گروهی اکنون شرایط خوبی برای صعود دارد.

تیم والیبال بانوان مجتمع ایرانیان قم امسال در مسابقات لیگ دسته یک والیبال بانوان باشگاه‌های کشور حضور دارد و بعد از سفر به استان سمنان برای انجام بازی‌های مرحله نخست، اکنون باید رقابت‌های دور برگشت فصل جاری والیبال دسته یک بانوان کشور را میزبانی کند.

با برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک بانوان ایران در سه مرحله رفت، برگشت و نهایی برنامه‌ریزی شده است و دیدارهای دور برگشت مرحله گروهی به میزبانی نماینده قم به انجام خواهد رسید.

این در حالی است که تیم والیبال بانوان مجتمع ایرانیان قم برای انجام بازی‌های خود در دور رفت مرحله گروهی نیمه نخست آذرماه سال جاری به شهرستان شاهرود استان سمنان سفر کرد و در سه دیدار حساس با حریفان خود به رقابت پرداخت و صدرنشین شد.

امسال مسابقات لیگ دسته یک والیبال بانوان باشگاه‌های کشور با شرکت هشت تیم مدعی عنوان قهرمانی و صعود به لیگ برتر برگزار می‌شود، اما دیدارهای مرحله گروهی در دو گروه چهار تیمی به انجام می‌رسد تا صعود کننده به مرحله نهایی مشخص شود.

البته بازی‌های مرحله گروهی به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود و هر تیم در مجموع دیدارهای رفت و برگشت 6 مسابقه انجام می‌دهد تا از هر گروه دو تیم جواز صعود به مرحله نهایی را کسب کنند و از مرحله نهایی نیز دو تیم به لیگ برتر والیبال بانوان ایران در سال 1395 صعود کنند.

براساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون والیبال دیدارهای دور رفت از مرحله گروهی فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال بانوان باشگاه‌های کشور در گروه‌های دوگانه به ترتیب در گروه نخست به میزبانی شاهرود و در گروه دوم در شهر گرگان به انجام رسید.

در بازی‌های گروه نخست مقدماتی در شهر شاهرود تیم والیبال بانوان مجتمع ایرانیان قم با تیم‌های بلفا فارس، کات شاهرود و آکادمی بیجار به رقابت پرداخت و جالب این است که هر سه حریف خود را با نتایج مشابه سه بر صفر از پیش‌رو برداشت و به برتری دست یافت.

با توجه به برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون والیبال، میزبانی دیدارهای دور برگشت مرحله گروهی فصل جاری مسابقات لیگ دسته یک بانوان باشگاه‌های کشور به استان قم واگذار شد و به این‌ ترتیب مجتمع ایرانیان قم در خانه خود فرصت خوبی برای تکرار موفقیت‌های مرحله قبل دارد و می‌تواند به عنوان تیم نخست و قهرمان این گروه به مرحله نهایی برود.

به این‌ ترتیب دیدارهای دور برگشت از گروه نخست مقدماتی فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال بانوان باشگا‌ه‌های کشور طبق برنامه‌ریزی فدراسیون والیبال از 6 تا 9 بهمن‌ماه با رقابت تیم‌های بلفا فارس، کات شاهرود و آکادمی بیجار در قم به انجام خواهد رسید.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار