کد خبر: ۱۴۵۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴ 15 December 2015
شهردار محمدشهر با بیان اینکه مدیریت و کنترل روند اجرایی امور شهرداری‌ها به عنوان یک دغدغه فکری و اساسی بین مدیران امروز و در کلان آن مدیریت شهری مطرح است، گفت: بدون بکارگیری فنون و تکنیک‌های جدید کاری، این امر بسیار طاقت فرسا و روزمره خواهد بود و باید با حسن و ایجاد انگیزه کاری و با پشتوانه تفکر علمی و اجرایی روبه دریچه‌ای که مکانیزم اقدامات را منسجم‌تر و علمی‌تر می‌کند، حرکت کرد.
محمدرضا ناصرخاکی در ادامه با اظهار این مطلب که مبنای کار با در نظر گرفتن  پتانسیل های کارآمد و شناسایی هر مرحله از آن، نوید بخش یک اقدام صحیح است تصریح کرد: در بعد پروژه های عمرانی-عملیاتی شهر، فارغ از هر گونه هیاهوی سیاسی نگری، بهتر است این مهم  را به سمت و سویی ببریم که از توان موجود بهره مند شد.
این مسئول تاکید کرد: در این خصوص با یک توان و تاکتیک سنجیده، و نیز اختیارات معقول و رساندن افراد به مرحله خودباوری می‌توان به نتایج مطلوب دست یافت.
ناصر خاکی اضافه کرد: امروزه همه ما به این باور رسیده‌ایم  که نیروهای جوان و کارآمد با جسارت پذیری صحیح توانسته‌اند گامی در عرصه مدیریتی نهاده و با تکنولوژی روز دنیا و بهره‌مندی از آن و با توجه به سرمایه‌های علمی و فنی اندوخته شده اقدامات موثری را به منصه ظهور برسانند.
شهردار محمدشهر این مهم را از دیدگاه مدیریت شهری مورد توجه قرار داده و بیان کرد: از دیدگاه مدیریت شهری این شهر، مثبت‌اندیشی و ایجاد فضای رقابتی صحیح در بین مدیران میانی و ایجاد احساس تعلق به کار و حرفه موظفی بسیار در حال نمود است.
ناصر خاکی در بخشی دیگر از این جلسه گفت: با توجه به وضعیت موجود در زمینه مسئولیت‌پذیری در مطالعات و اجرای بسیاری از پروژه هایی که در حوزه های درآمدی، خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی است خوشبختانه افراد در این محور فکری قرارگرفته اند.
وی افزود: از جمله اهداف این اقدام تمرکز افراد متخصص در روش های جذب سرمایه گذار و به اتمام رساندن کارهای نیمه تمام و اجرای پروژه‌های جدید است و حال با سپری شدن مدت بررسی این اهداف و در نظر گرفتن ضعف و قوت، مدیریت پروژه هر موضوع مهم را به افراد باتجربه و متخصص واگذار کرده‌ایم تا برابر با اصول مهندسی ارزش، و مدیریت زمان و بهینه شدن هزینه ها بیشترین بازدهی عملکردی را شاهد باشیم.
وی در پایان یادآوری کرد: امید است با این تفکر ثابت شده، به عنوان یک اصل مهم، گام موثری برداشته شود و موجب رضایت شهروندان فهیم محمد شهر را فراهم سازیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار