کد خبر: ۱۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱ 28 January 2015

مدیرکل ورزش و جوانان با رد فروش پیست اسکی خور و یا زمین‌های این مجموعه در جاده چالوس کرج گفت: فروش این پیست به وسیله اداره کل ورزش و جوانان به هیچ عنوان صحت ندارد و من این مورد را برای اولین بار است می‌شنوم،  شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی مسئولیت  این پیست را بر عهده دارد و ما هیچ نقشی در آن نداریم .
رضا گل محمدی اظهار کرد: شورای روستای خور این پیست را برای اجاره و آغاز به کار فعالیت ورزشی به مزایده گذاشتند واکنون این پیست به صورت اجاره در اختیار فرد متقاضی قرار گرفته است و این که این پیست و یا زمین‌های آن توسط اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در حال فروش است به هیچ عنوان درست نیست.
به گزارش ايسنا وی افزود: قرار بود فردی که این پیست را اجاره کرده به همراه نماینده شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور در جلسه‌ای با اداره کل ورزش و جوانان در خصوص چگونگی فعالیت‌های آن گفت وگو داشته باشند که به دلیل مشغله کاری بوجود آمده این مهم به روز دیگری موکول شد. گل‌محمدی با بیان این که اداره کل ورزش و جوانان به عنوان متولی ورزش استان، تنها وظیفه هماهنگی فعالیت‌های ورزشی این پیست را دارد، گفت: پیست بین‌المللی دیزین نیز در اختیار دولت قرار دارد اما تمامی برنامه‌های، فعالیت‌ها، رقابتها و حتی نرخ گذاری این مجموعه با نظارت اداره کل ورزش و جوانان انجام می‌شود.
وی در پایان با بیان این‌که در حال پیگیری برای دراختیار گرفتن پیست خور هستیم، یادآور شد: به دنبال در اختیار گرفتن این مجموعه ورزشی هستیم و امیدوارم این خواست ما محقق شود، با رفع شدن مشکلات قانونی در آینده این پیست اسکی به اداره کل ورزش و جوانان استان البرز واگذار خواهد شد. 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار