فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از دستگیری اعضای یک باند سرقت خودرو در جویبار خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰ 14 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، سرهنگ سیدرحمان رضازاده با اشاره به دستگیری اعضای یک باند سرقت خودرو در جویبار اظهار داشت: به دنبال گزارشی از فعالیت یک باند سرقت خودرو در شهرستان جویبار موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از ماه‌ها کار اطلاعاتی و شبانه روزی مأموران پلیس آگاهی جویبار، موفق شدند سارقانی که با استفاده از اسناد خودروهای فرسوده و مزایده‌ای خودروهای سرقت شده را به فروش می‌رساندند، شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی جویبار تصریح کرد: در اقدامی عملیاتی ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با همکاری مأموران پلیس آگاهی تهران بزرگ موفق شدند متهمانی به نام‌های «الف ـ الف» و «میم ـ الف» را در عملیاتی ضربتی دستگیر کنند.

وی افزود: این افراد پس از سرقت خودرو از شهرستان‌های مجاور، خودروهای فرسوده و مزایده‌ای را با همان مدل و یا شبیه به آن را از طریق مزایده خریداری کرده و با دست‌کاری در اسناد و مدارک و نصب آن به خودروهای سرقتی این خودروها را به فروش می‌رساندند.

رضازاده ادامه داد: در بازدید از منزل مسکونی این افراد هفت دستگاه خودروی سرقتی با پلاک و اسناد مجعول کشف شده است.

فرمانده انتظامی جویبار در پایان با توصیه به شهروندان خاطرنشان کرد: شهروندان محترم برای خرید خودرو از صحت عمل فروشندگان و مدارک آنها اظلاع کافی پیدا کنند.
بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار