مدیر درمان علوم پزشکی همدان از برخورد با متخلفان ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مراکز دولتی و خصوصی طی ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲ 17 March 2015

برخورد جدی با متخلفان ارائه خدمات بهداشتی و درمانی

مدیر درمان علوم پزشکی همدان از برخورد با متخلفان ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مراکز دولتی و خصوصی طی ایام نوروز خبر داد.

به گزارش فارس ؛ علی عطایی با اشاره به فعالیت مراکز درمانی در تعطیلات نوروز 94 اظهار کرد: تمام واحدهای درمانی از جمله بیمارستان بوعلی، ارتش، مطهری و تأمین اجتماعی در سطح استان در ایام تعطیلات نوروز فعال هستند.

وی با بیان اینکه این بیمارستان‌ها با ظرفیت سابق فعال خواهند بود و هیچ بیمارستانی نباید در این ایام تعطیل باشد، خاطرنشان کرد: از 28 اسفند ماه جاری تا 15 فروردین ماه سال آتی برنامه‌های خدمات بهداشتی و درمانی برای خدمات‌رسانی به همشهریان آغاز خواهد شد.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه واحدهای درمانی با ظرفیت سابق به صورت کشیک در ایام عید فعال هستند، عنوان کرد: 16 بیمارستان به صورت تخصصی در ایام تعطیلات فعال هستند و برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات بخش خصوصی و بیمارستان‌های غیردانشگاهی نیز انجام شده است.

عطایی از برخورد با متخلفان ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مراکز دولتی و خصوصی خبر داد و در ادامه گفت: بیمارستان‌ها باید در این ایام با هر تخصص هرچند با ظرفیت کمتر آمادگی لازم را در ارائه خدمت داشته باشند.

وی با اشاره به فعالیت بخش زنان، ارتوپدی، جراحی و اورژانس طی ایام نوروز، بیان کرد: درمانگاه‌ها نیز به صورت فعال آماده خدمات‌رسانی هستند.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به فعالیت 20 داروخانه شبانه‌روزی در ایام نوروز در همدان، افزود: داروخانه‌های عرضه داروهای صعب‌العلاج و سرطانی در ایام تعطیلات نوروز فعال هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار