رئیس ستاد انتخابات استان همدان انتخابات را نماد بروز و ظهور فعالیت‌های سیاسی شناسنامه‌دار دانست.
کد خبر: ۱۴۴۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰ 14 December 2015

رئیس ستاد انتخابات استان همدان انتخابات را نماد بروز و ظهور فعالیت‌های سیاسی شناسنامه‌دار دانست.

به گزارش مهر و به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان همدان، محمدابراهیم الهی تبار بابیان اینکه اخباری مبنی بر اینکه برخی جریانات به اسم جریانات فرهنگی، می‌خواهند کار سیاسی کنند، منتشرشده است، گفت: این جریانات اجازه دهند جریانات فرهنگی در جایگاه خود باشند زیرا مردم سره را از ناسره تشخیص خواهند داد و این‌گونه اقدامات، زیبنده این جریانات نخواهد بود.

وی اظهار داشت: همه‌کسانی که می‌توانند درشان نماینده مجلس حضور پیدا کنند برای ثبت‌نام اقدام کنند تا قدرت انتخاب مردم افزایش‌یافته و مجلس قوی تشکیل شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان عنوان کرد: باید با انتخاباتی خوب، پرشکوه و حماسه‌ساز مجلسی تشکیل شود که به تعبیر حضرت امام (ره) عصاره فضائل ملت و به تعبیر مقام معظم رهبری همه شعارها را به شعور تبدیل کند.

الهی تبار بابیان اینکه جریاناتی اخیراً هشدارهایی به مردم می‌دهند که قابل‌درک نیست، ادامه داد: وقتی ما معتمدین محلی راداریم و بر اساس استعلام مراجع چهارگانه صلاحیت‌ها بررسی می‌شود و تشکیلات نظارتی هم وظیفه قانونی خود را انجام می‌دهند، این‌گونه دل مردم را خالی کردن، درست نیست.

وی بابیان اینکه باید با امید دادن به مردم، انتخاباتی با مشارکت حداکثری داشته باشیم، اضافه کرد: اجازه دهیم مردم خود انتخاب کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان از تشکیل هیئت بازرسی انتخابات استان همدان خبر داد و گفت: کار انتخابات رسماً آغازشده و به همین دلیل آموزش‌ها باید بهنگام و با برنامه‌ریزی ارائه شود و همه مجموعه‌هایی که در حوزه اجرا در انتخابات دخیل هستند آموزش داده شوند .


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار