معاون وزير راه و شهرسازي و رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي در بازديد از محور ايلام – مهران عنوان كرد: چهار بانده شدن محور ايلام- مهران در دستور كار وزارت راه وشهرسازي قرار دارد.
کد خبر: ۱۴۳۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸ 13 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، معاون وزير راه و شهرسازي و رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي در بازديد از محور ايلام – مهران عنوان كرد: چهار بانده شدن محور ايلام- مهران در دستور كار وزارت راه وشهرسازي قرار دارد.
روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان ايلام گزارش داد: در بازديد معاون وزير راه وشهرسازي و رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي ، معاون راهداري سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي، معاونين امنيتي سياسي و امور عمراني استانداري ايلام و مديركل راه وشهرسازي از محور ايلام- مهران بر توسعه اين محور و پايانه مرزي مهران تاكيد شد.
مهندس كشاورزيان در خصوص توسعه محور ايلام- مهران گفت: به دليل موقعيت شهر مهران چه از نظر نزديكي به مركز كشور و چه از نظر نزديكي به عتبات عاليات اكثر زائرين تمايل دارند از طريق اين مرز به عتبات عاليات مشرف شوند كه اين امر باعث ايجاد ترافيك و مشكلاتي خواهد شد و آمار اربعين امسال نيز نشان مي دهد كه بيش از 70 درصد اين عزيزان چه در مسير رفت و چه در مسير برگشت مرز مهران را براي تردد انتخاب نموده اند.
وي افزود: مهمترين محدوديت در اين زمينه راههاي ارتباطي شهر مهران است كه هم اكنون با اعتبارات ملي و استاني قسمتهايي از مسير در حال چهار بانده و سه بانده شدن است و تلاش خواهيم كرد تا بتوانيم با هماهنگي سازمان مديريت و برنامه ريزي رديف بودجه اي براي چهار بانده شدن محور ايلام- مهران در نظر گرفته شود و اين محور به طور كامل چهار بانده ( دو باند رفت و دو باند برگشت) گردد./پ
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار