کد خبر: ۱۴۱۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴ 08 December 2015

به گزارش گروه اجتماعی میزان،روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران اعلام کرد: مدارس ابتدایی و پیش دبستان نوبت پیش از ظهر شهرستانهای ملارد، شهریار، قدس و پاکدشت به علت بارش برف و یخبندان امروز تعطیل است.



براساس این گزارش ، کلیه مدارس شهرستان ری شامل مناطق یک و دو آموزش و پرورش شهرری، کهریزک و حسن آباد فشافویه امروز باز است.
 
همچنین روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی، مدارس چند منطقه این استان در روز سه شنبه را برای دومین روز متوالی به دلیل برودت هوا، یخبندان و لغزندگی معابر تعطیل و یا با تاخیر درآغاز کاراعلام کرد.
 
بر اساس اعلام دوشنبه شب این روابط عمومی، تمامی مدارس شهرستانهای تفرش و همه مدارس ابتدایی شهر و روستا و متوسطه اول روستایی امروز تعطیل هستند و ساعت کار متوسطه اول و دوم شهری دلیجان با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.
 
بر اساس اعلام این روابط عمومی تمامی مدارس شهرستان زرندیه نیز در نوبت صبح تعطیل خواهد بود و مدارس همه دوره های تحصیلی اراک، خنداب، محلات، فراهان،کمیجان، شازند و نوبران با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

شیخ الاسلام،مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: تمام مقاطع تحصیلی مدارس نوبت صبح استان قم امروز تعطیل است.
 
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران هم اعلام کرد:به علت بارش شدید برف مدارس دودانگه و چهاردانگه ساری در همه مقاطع و مدارس مقطع ابتدایی کلاردشت و سوادکوه امروز تعطیل است.
 
سید حبیب الله میر ابوالحسنی،مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود گفت: با تداوم بارش برف پاییزی مدارسشاهرود امروز تعطیل است.تمامی مدارس ابتدایی ،استثنایی ، پیش دبستانی و دوره اول متوسطه در این شهرستان به علت بارش برف و یخ زدگی تعطیل است.  همچنین تمامی مقاطع تحصیلی مدارس در روستای سطوه و طرود در روز سه شنبه تعطیل است.

به گفته  سید محمد موسوی رییس اداره آموزش و پرورش منطقه بسطام، تمامی مقاطع تحصیلی در مدارس روز سه شنبه به علت یخ زدگی و افت شدید دما در این منطقه تعطیل است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار