خوابگاه موقوفه 12 واحدی شهید «جواد شکفته» برای اسکان دانشجویان دختر تحت پوشش موسسه گلستان علی(ع) روز گذشته توسط مادر این شهید گرانقدر افتتاح شد.
کد خبر: ۱۴۱۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳ 08 December 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از خراسان، «پوریوسف» مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی در مراسم افتتاح این خوابگاه گفت: فرزندان این موسسه باید توانمند شوند و این توانمندسازی یعنی اینکه روش خوب زندگی کردن را یاد بگیرند.

وی افزود: برای خوب زندگی کردن نیز باید سه ویژگی استقلال، سالم زندگی کردن و مفید زندگی کردن مد نظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باید برای افزایش عزت نفس فرزندان موسسات تحت پوشش بهزیستی تلاش کنیم، تصریح کرد: در بهزیستی همواره دغدغه کودکان و فرزندان این موسسه و چگونگی ورود آنها به جامعه را داشته ایم. «سید جلال فیاضی» عضو شورای شهر مشهد نیز در این مراسم با تمجید از مادر شهید شکفته برای ساخت، تجهیز و اهدای ساختمان این خوابگاه گفت: مادر این شهید بزرگوار بعد از اهدای فرزند 20 ساله اش در راه دفاع از وطن، با اقدام ارزشمند خود در اهدای ساختمان این خوابگاه، یاد و خاطره فرزند شهیدش را دوباره زنده کرد

.فیاضی ضمن دعوت از مادر شهید شکفته برای حضور در جلسه علنی شورای شهر برای قدردانی از تلاش وی، گفت: فرزندان این موسسه از این پس در خانه ای زندگی خواهند کرد که به نام یک شهید متبرک شده و این تبرک برای آنها مسئولیت جدیدی ایجاد کرده است.

«حسینی» مدیرکل دفترامور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی نیز فعالیت های موسسه گلستان علی(ع) را علمی و دارای رویکرد نوین توصیف کرد و گفت: در هر جامعه ای سه عرصه کنش دولتی، خصوصی و عمومی در جریان است که در این میان متأسفانه تاکنون کمتر به کنش های عمومی اهمیت داده شده است.

وی افزود: طی سال های اخیر دولت تلاش های گسترده ای را برای تقویت کنش و مشارکت های عمومی در جامعه آغاز کرده است.

در این مراسم همچنین دانشجویان این خوابگاه با اهدای لوح، از مادر شهید شکفته تقدیر کردند.این خوابگاه در زمینی به مساحت 700 متر مربع و زیربنای هزار و 200 مترمربع در 4 طبقه در بولوار امیریه ساخته ، تجهیز و به موسسه گلستان علی(ع) اهدا شده که کلیه هزینه های آن نیز توسط مادر شهید شکفته تامین شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار