معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان رضوی گفت: گفتمان‌سازی و فرهنگ‌سازی در حوزه فعالیت‌های وابسته به پژوهش در خراسان رضوی تا حدودی محقق شده است.
کد خبر: ۱۴۱۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲ 08 December 2015
احسان ارکانی در اختتامیه نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان رضوی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در سالن اجتماعات نمایشگاه بین‌المللی مشهد اظهار کرد: امسال شاهد ارتقای کمی دستاوردهای پژوهشی فعالان این عرصه بودیم چرا که تعامل میان دانشگاه‌ها و ادارات برای برگزاری این نمایشگاه بسیار مناسب بود و برای نخستین بار اداره این نمایشگاه میان دستگاه‌ها و دانشگاه‌های مختلف تقسیم شده بود.

وی پژوهش و نتایج مفید آن را مدیون دانشجویان دانست و تصریح کرد: دانشجویان از طریق فعالیت‌های پژوهشی در این عرصه اقدام به دستاوردهای خوبی می‌کنند چرا که مولد اصلی این دستاوردها، دانشجویان هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان رضوی افزود: ترویج و گفتمان‌سازی مقوله پژوهش و فناوری همراه با معرفی کردن دستاوردهای پژوهشگران و محققان در هفته پژوهش را می‌توان از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه دانست.

ارکان ادامه داد: گفتمان‌سازی و فرهنگ‌سازی در حوزه فعالیت‌های وابسته به پژوهش در خراسان رضوی تا حدودی محقق شده و در این عرصه پژوهش‌های بسیاری از محققان و پژوهشگران در قالب نمایشگاه‌های متعدد به رویت مسئولان رسیده است در حالی که تاکنون مغفول واقع شده بود.

وی با ابراز خرسندی از وجود پژوهش‌ها و فناوری‌های منحصر به فرد در این نمایشگاه بیان کرد: ارتباط میان صنعت و دانشگاه از جمله مهم‌ترین اهداف این نمایشگاه محسوب می‌شود که خوشبختانه تا حدودی محقق شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار