فدراسیون کبدی از تیم جوانان هیئت کبدی قم به عنوان تیم نمونه اخلاق پیکارهای کبدی قهرمانی رده سنی جوانان کشور تقدیر کرد.
کد خبر: ۱۴۱۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۷ 08 December 2015
به گزارش تابناک قم، پس از سه روز رقابت 12 تیم حاضر در مرحله نهایی پیکارهای کبدی قهرمانی رده سنی جوانان کشور به میزبانی هیئت کبدی استان قم، پرونده این پیکارها دوشنبه شب با تجلیل و تقدیر از تیم‌های برتر و تیم نمونه اخلاق بسته شد.

این در حالی است که بعد از انجام 19 مسابقه در مدت سه روز به میزبانی سالن ورزش شهید محمود رضائیان قم و با برگزاری سه مرحله رقابت در مراحل مقدماتی، یک‌چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال، این ‌ جوانان گلستانی بودند که بالاتر از سایر تیم‌های شرکت کننده عنوان نخست کشور را از آن خود کردند.

این مسابقات در حالی با قهرمانی تیم جوانان هیئت کبدی استان گلستان به پایان رسید که دیدار فینال رقابت‌ها بین کبدی‌کاران جوان گلستانی و تیم هیئت کبدی استان آذربایجان غربی برگزار شد و در پایان این گلستانی‌ها بودند که 44 بر 29 به برتری رسیدند و عنوان قهرمانی را به دست آوردند.

دیدار جذاب و دیدنی فینال در حالی به انجام رسید که محمدرضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی کشورمان،  روح‌الله رمضانی معاون توسعه امور ورزش و حمید نریمان رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان استان قم از میهمانان ویژه حاضر در سالن مسابقات بودند.

گلستانی‌ها در حالی عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به دست آوردند که در پنج مسابقه مرحله نهایی تا رسیدن به جام قهرمانی، چهار پیروزی برابر تیم‌های هیئت کبدی مرکزی، همدان، کرمانشاه و آذربایجان غربی به دست آوردند و تنها باخت آنها در مرحله گروهی مقابل تیم آذربایجان غربی رقم خورد اما این باخت را در دیدار نهایی برابر این تیم تلافی کردند و قهرمان شدند، ضمن اینکه تیم‌های هیئت کبدی سیستان و بلوچستان و کرمانشاه به مقام سوم مشترک دست یافتند.

در پایان یازدهمین دوره پیکارهای کبدی قهرمانی رده سنی جوانان کشور که جنبه انتخابی تیم ملی را داشت، برترین‌ها از تیم‌های مختلف شرکت کننده با نظر رئیس فدراسیون کبدی، کمیته نظارت بر مسابقات و کادر فنی تیم ملی به اردوی تیم ملی جوانان دعوت خواهند شد.

در مراسم پایانی و تجلیل از تیم‌های برتر یازدهمین دوره رقابت‌های کبدی قهرمانی رده سنی جوانان کشور،‌ تیم هیئت کبدی استان قم به عنوان تیم نمونه اخلاق معرفی شد و جایزه ویژه این تیم توسط محمدرضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی به تیم قم اهداء شد.

این در حالی که تیم جوانان هیئت کبدی قم به عنوان یکی از تیم‌های برتر گروه ششم مقدماتی، در آغاز مرحله نهایی با تیم‌های هیئت کبدی کرمانشاه و قزوین هم‌گروه بود و با یک برد مقابل قزوین و یک باخت برابر کرمانشاه به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی آمد اما با قبول شکست از تیم هیئت سیستان و بلوچستان از گردونه رقابت‌ها کنار رفت و نتوانست جام را در خانه نگه‌دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار