کد خبر: ۱۴۱۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۷ 07 December 2015

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: همه دستگاه‌ها در زمینه برخورد با مظاهر فساد و به ویژه بدحجابی وظائفی بر عهده دارند که باید به این وظائف عمل کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعباس مسعودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج گفت: دشمنان اسلام و انقلاب برنامه‌ریزی زیادی برای تهاجم فرهنگی و منحرف کردن ذهن جوانان مسلمان و به ویژه نسل جوان ما در دستور کار دارند.

وی تصریح کرد: غربی‌ها به خوبی می‌دانند که جوانان ما تا زمانی که پیرو اهل بیت (ع) و ولایت بوده و از تعالیم دین مبین اسلام سیراب می‌شوند، در برابر بسیاری از توطئه‌ها مصون می‌مانند، به همین دلیل می‌خواهند با منحرف کردن ذهن جوانان مسلمان آنها را به دام بیاندازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: با نگاهی به برنامه‌های مخرب شبکه‌های ماهواره‌ای و سایت‌های اینترنتی در می‌یابیم که آنها از تمام ظرفیت‌ها و فرصت‌هایی که دارند برای رسیدن به این هدف شوم استفاده کرده و اگر ما آگاه و هوشیار نباشیم، به دام آنها می‌افتیم.

مسعودی با اشاره به رهنمودهای مقام عظمای ولایت مبنی بر ضرورت مقابله مستمر با تهاجم فرهنگی دشمان گفت: سال‌ها قبل معظم‌له با درک صحیح شرایط به ما هشدار لازم را دادند، اما متاسفانه برخی از غفلت‌ها موجب شد که توطئه دشمنان را به طور کامل خنثی نکنیم.

وی بیان داشت: مسائل فرهنگی و اجتماعی، موضوعاتی نیستند که به آنها تک بعدی نگاه کنیم، بلکه باید به صورت همه‌جانبه و با برنامه‌ریزی و هماهنگی کامل برای ارتقای فرهنگی و مقابله با شبیخون دشمنان تلاش کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: به عنوان نمونه در حوزه برخورد با مظاهر فساد و به ویژه بدحجابی برخی از جوانان که دل‌های مردم مومن و ولایی ما را آزرده کرده است، هر دستگاه وظیفه مشخصی دارد. برخی از دستگاه‌ها باید کار فرهنگی انجام داده و برخی نیز وظیفه برخورد قاطع با کسانی که قصد و نیت شوم دارند را بر عهده داشته و همه باید به این وظائف عمل کنیم.

مسعودی ادامه داد: بسیاری از جوانان ما پاک بوده و تنها به دلیل عدم آگاهی کامل، حجاب خود را رعایت نمی‌کنند که در مورد این افراد باید برنامه‌ریزی فرهنگی داشته و آنها را از خطرات پیش‌رو آگاه سازیم.

وی متذکر شد: در مورد کسانی هم که با قصد و نیت شوم و از وی عمد به ترویج بدحجابی و بی‌حجابی مبادرت می‌کنند، باید دستگاه قضایی و نیروی انتظامی برخورد قاطع و قانونی داشته باشند.

مسعودی در پایان گفت: اگر برخوردهای انتظامی و همچنین فرهنگ‌سازی را به صورت منسجم و بر اساس برنامه‌ریزی منطقی و صحیح انجام دهیم، به طور قطع در این حوزه نیز توطئه‌های دشمنان خنثی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار