شهردار اسدآباد بر جلوگیری حفاری‌های سطح کوچه‌ها و خیابان‌های شهر تا پایان ایام تعطیلات نوروزی در اسدآباد تأکید کرد.
کد خبر: ۱۴۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸ 17 March 2015

شهردار اسدآباد بر جلوگیری حفاری‌های سطح کوچه‌ها و خیابان‌های شهر تا پایان ایام تعطیلات نوروزی در اسدآباد تأکید کرد.

به گزارش فارس؛ حمزه عبدکوند اظهار داشت: شهرداری برنامه‌های مختلفی برای توسعه و زیباسازی شهر اسدآباد در دستور کار خود دارد.

وی با اشاره به تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی در شهرداری اسدآباد، گفت: در این ستاد واحدهای فضای شهری، آتش‌نشانی، پلیس ساختمان، تاکسیرانی و سد معبر با همه ظرفیت و امکانات برای پاسخگویی به امور مختلف شهری آماده هستند.

شهردار اسدآباد با بیان اینکه ستاد تسهیلات نوروزی از 25 اسفندماه تا پایان 15 فروردین سال آینده فعال خواهد بود افزود: برای استقبال از مسافران نوروزی تمام توان شهرداری را به کار بسته‌ایم تا آغاز خوبی را برای سال نو در شهر داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون رنگ‌آمیزی جداول، نظافت خیابان‌ها، پاکسازی محورهای اصلی شهر و گل‌کاری بلوار و فضای سبز در حال انجام است، گفت: سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر نیز برای ارائه خدمات مناسب به مردم در ایام نوروز آماده شده است.

عبدکوند با تأکید بر جلوگیری حفاری‌های سطح کوچه‌ها و خیابان‌های شهر تا پایان ایام تعطیلات، خاطرنشان کرد: البته حفاری‌های هم که از قبل انجام شده تا 25 اسفندماه به اتمام خواهد رسید.

این مسئول از ایجاد سفره هفت‌سین در ورودی و خروجی شهر اسدآباد خبر داد و عنوان کرد: این سفره‌ها در پارک‌های شهید مدنی و آزادگان ایجاد خواهد شد.

شهردار اسدآباد ادامه داد: بیش از 20 بنر خیر مقدم و تبریک عید نوروز با گویش‌های مختلف رایج کشور در سطح شهر نصب خواهد شد.

وی با اشاره به تقارن سال نو و ایام فاطمیه، متذکر شد: به منظور حفظ شأن و حرمت حضرت فاطمه(س) از پرچم سه رنگ ایران به صورت سبز، سفید و قرمز برای بنرها استفاده خواهد شد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار