مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی کهگیلویه وبویراحمدگفت: سخنرانی احمد توکلی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی که قرار بود به مناسبت روز دانشجو 17 آذر در یاسوج برگزار شود به 18 آذر موکول شد.
کد خبر: ۱۴۰۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹ 06 December 2015
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی کهگیلویه وبویراحمدگفت: سخنرانی احمد توکلی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی که قرار بود به مناسبت روز دانشجو 17 آذر در یاسوج برگزار شود به 18 آذر موکول شد.

به گزارش بویر خبر،اسماعیل مدبر مقدم افزود: به مناسبت روز دانشجو واهمیت ویژه این روز و نقش مطالبه گری دانشجویان از مسئولان احمد توکلی از نمایندگان قشر اصولگرای مجلس که دارای شخصیتی کاریزما بوده در جمع دانشجویان هم استانی سخنرانی خواهد کرد.

وی یکی از اهداف دعوت از توکی را بازگو کردن رازهای اختلاس در ایران دانست و افزود: با توجه به فضای کنونی حاکم براقتصاد و لایه های پنهان اختلاس و مبحث های مهم اقتصادی، احمد توکلی یکی از بهترین و با سابقه ترین تحلیل گران مهم اقتصادی بوده که برای این روز به استان دعوت شده است.

مسئول بسیج دانشجویی علمی کاربردی استان از تاخیر یک روز برگزاری این مراسم و موکول شدن به 18آذر امسال اشاره کرد وافزود: بنا به دلالی سفرآقای توکلی با یک روز تأخیر از ساعت 15تا 17عصر روز چهارشنبه با همکاری بسیج دانشگاه فرهنگیان در سالن شهید ایزدپناه یاسوج برگزار خواهد شد.

"احمد توکلی"،از چهره های مطرح اصولگرا، کاندیدای انتخابات ششم و هشتم ریاست جمهوری و نماینده مردم تهران در مجلس هفتم و هشتم و نهم است.

سایر سوابق احمد توکلی در زیر آمده است.
رئیس شهربانی، کمیته انقلاب اسلامی و دادیار و دادستان انقلاب بهشهر
نماینده مردم بهشهر و عضو هیأت رئیسه اولین دوره مجلس شورای اسلامی
وزیر کار پیشنهادی شهید رجایی به بنی‌صدر در سال 1359
وزیر کار و سخنگوی دولت در کابینه مهندس موسوی در سال 1360
استعفا از کابینه مهندس موسوی در اعتراض به سیاست‌های دولتی‌گرایی در اقتصاد در سال 1362
عضو مؤسس روزنامه رسالت در سال 1364
نامزد ششمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و اخذ بیش از 4 میلیون رأی در مقابل آقای هاشمی رفسنجانی در سال 1372
تأسیس روزنامه فردا در سال 1376
نامزد هشتمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با شعار عدالتخواهی و مبارزه با فساد و اخذ 5/4 میلیون رأی در مقابل خاتمی در سال 1380
نماینده مردم تهران و رییس مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی در مجلس هفتم، هشتم و نهم
مدیر مسئول وب‌گاه الف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار