رئیس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: رونمایی کتاب نویسندگان استان یکی از برنامه های مهم در ایام برپایی نهمین دوره نمایشگاه کتاب است و در این مدت ١٦ کتاب از تألیفات نویسندگان این استان در نمایشگاه رونمایی می شود که این اقدام در راستای ارج نهادن به تلاش ها و آثار ارزشمند آنان است.
کد خبر: ۱۴۰۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰ 06 December 2015
رونمایی کتاب نویسندگان استان یکی از برنامه های مهم در ایام برپایی نهمین دوره نمایشگاه کتاب است و در این مدت ١٦ کتاب از تألیفات نویسندگان این استان در نمایشگاه رونمایی می شود که این اقدام در راستای ارج نهادن به تلاش ها و آثار ارزشمند آنان است. 
وی با اشاره به کتاب هایی که قرار است در این نمایشگاه رونمایی شوند اظهار کرد: کتاب مدل مفهومی مدیریت جهادی اثر غلامرضا منتظری، کبوتران زمینی از صغری رستمی، بررسی مدارا در سیره پنج تن آل عبا اثر عباسعلی علی محمدی، اثر راهنمای آشنایی با مواد مخدر تألیف آتنا امامی میبدی و الهام بابایی زارچ، نردبام آسمان اثر محمدرضا دوستی دیلمی و تاریخ و پیشینه اجتماعی بندرگز از اسداله معطوفی در ایام برگزاری نمایشگاه رونمایی می شوند. 
به گفته وی، وقتی چشمه ها جاری می شوند از ابوالفضل علی کوچکی و بررسی ابعاد مرجعیت علمی اثر ملیحه طاهری از دیگر کتبی است که تا روز پایانی نمایشگاه رونمایی خواهند شد. 
وی خاطرنشان کرد: رئالیسم پیچیده نوشته علی اصغر فضیلت، پنجاه نگاه از ابراهیم صالحی، تطبیق وضعیت اجتماعی شیعیان هند و شام تا پایان عصر صفوی از سیدحسن میرزایی، الا یک از هزاران نوشته سیدعلیرضا کشفی نیا، نگاه سرخ از کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن گرگان، شخصیت پردازی در آثار آنتوان چخوف از دانشگاه آزاد اسلامی، دایره المعارف الگوهای نموداری از مهدی میرزایی و پوریا تیرگر و آیین سوگواری محرم و صفر در بافت قدیمی محلات گرگان از محمد صابری نیز از جمله آثار نویسندگان این استان است که در نهمین دوره نمایشگاه سراسری کتاب گلستان با حضور علاقه مندان و مسئولان رونمایی می شوند. 

* توزیع 78 میلیون تومان بن کتاب طی دو روز در نهمین نمایشگاه کتاب گلستان 
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان نیز از توزیع ٧٨ میلیون تومان بن کتاب در بین متقاضیان خبر داد و گفت: روز گذشته ٣٧ میلیون تومان و امروز نیز ٤١ میلیون تومان بن توزیع شده است. 
قدرت اله دائمی خاطرنشان کرد: بن کتاب برای اقشار مختلف در نظر گرفته شده است و دانشجویان تا سقف ٥٠ هزار تومان، فارغ التحصیلان مقطع فوق لیسانس تا سقف ٨٠ هزار تومان و دارندگان مقطع دکتری تا سقف ١٠٠ هزار تومان و افراد عادی نیز تا سقف ٣٠ هزار تومان می‎توانند بن دریافت کنند. 
وی تاکید کرد: کارکنان و اعضای موسسات و حوزه‎ها و مساجد می‎توانند با دریافت معرفی‎نامه از اداره کل ارشاد استان گلستان به غرفه بانک مستقر در نمایشگاه مراجعه کرده و بن دریافت کنند. 
وی با بیان این که این افراد تا سقف بیشتری می‎توانند بن کتاب دریافت کنند، افزود: هر فرد تنها با ارائه کارت ملی می‎تواند بن کتاب دریافت کند و حضور فرد برای دریافت بن کتاب الزامی است.
بر اساس اعلام اداره کل فرهنگ و ارشاد گلستان علاقه‎مندان به خرید کتاب، با تهیه بن کتاب از تخفیف ٢٠ درصدی بن کتاب و ١٠ درصدی غرفه‎ها برخوردار خواهند شد. 
در نهمین نمایشگاه کتاب گلستان ٥٠٠ ناشر در ٢٦٠ غرفه آثار خود را به نمایش گذاشته اند. 
این نمایشگاه ١٢ تا ١٧ آذر از ساعت ١٤ الی ٢١ پذیرای علاقه‎مندان خواهد بود. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار