فرمانده انتظامی استان البرز تشریح کرد
این باند که از استان‌های جنوبی کشور عازم استان البرز بودند مورد شناسایی قرار گرفتند و نیروی انتظامی استان البرز با رصد کامل و پیگیری مداوم و اقدامات پلیسی موفق به دستگیری اعضای این باند و ضبط محموله مورد نظر شد.
کد خبر: ۱۴۰۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵ 06 December 2015
سردار بخش‌علی کامرانی‌صالح پیش از ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز دو باند توزیع موادمخدر که قرار بود 550 کیلوگرم انواع موادمخدر را در قالب سه کامیون صیفی‌جات وارد استان البرز کنند، شناسایی کرد و در یک عملیات آنها را دستگیر کرد.
فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: این باند که از استان‌های جنوبی کشور عازم استان البرز بودند مورد شناسایی قرار گرفتند و نیروی انتظامی استان البرز با رصد کامل و پیگیری مداوم و اقدامات پلیسی موفق به دستگیری اعضای این باند و ضبط محموله مورد نظر شد.

کامرانی‌صالح تأکید کرد: در این راستا مأموران نیروی انتظامی استان البرز با رصد کامل مکان‌های مختلف استان البرز از جمله میدان میوه و تره بار چهار عامل خریدار این موادمخدر را شناسایی و در یک عملیات آنها را به همراه دو راننده دستگیر کردند.
وی ادامه داد: از باند اول مقدار 302 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در بار بادمجان جاسازی شده بود کشف شد.
فرمانده انتظامی استان البرز در ادامه سخنان خود به شناسایی باند دوم توزیع موادمخدر در این استان اشاره کرد و گفت: از این باند نیز 250 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در کف خودرو جاسازی شده بود کشف شد.
به گفته سردار کامرانی‌صالح متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود از انهدام باند سارقان خودرو با 30 فقره سرقت در البرز خبر داد و اظهار داشت: با توجه به افزایش شکایت‌های مردمی مبنی بر به سرقت رفتن خودروها خود پیگیری موضوع در دستور ویژه پلیس قرار گرفت.
کامرانی‌صالح افزود: در این راستا و پس از اقدامات پلیسی موفق شدیم باند 14 نفره سارقان خودرو در این استان را شناسایی کنیم.
فرمانده نیروی انتظامی استان البرز با بیان اینکه سه نفر از این سارقان زن بودند تأکید کرد: این باند در قالب تیم‌های سه نفره اقدام به سرقت خودرو می‌کردند که با تلاش و هوشیاری پلیس به دام افتادند.
وی با اعلام اینکه باند سارقان خودرو با شگردهای ویژه اقدام به سرقت خودرو می‌کردند تصریح کرد: این افراد پس از دستگیری تاکنون به 30 فقره سرقت خودرو اعتراف کرده‌اند که در این میان 10 نفر مال‌باخته نیز شناسایی شده‌اند.
به گفته کامرانی‌صالح تعدادی از خودروها به دلیل اوراق شدن مالک آنها مشخص نیست اما پس از اقدامات لازم مالک این خودروها نیز پیدا خواهد شد.
فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: در بررسی از وضعیت این سارقان مشخص شد که تمامی افراد این باند دارای سابقه محکومیت بود و دو نفر از اعضای این باند نیز به تازگی و با قید وثیقه از زندان آزاد شده بودند.
وی در ادامه سخنان خود از شناسایی و دستگیری باند خفت‌گیری در شهرستان فردیس خبر داد و گفت: این افراد در شهرستان‌های ساوجبلاغ و فردیس اقدام به زورگیری می‌کردند که با تلاش مأموران نیروی انتظامی استان شناسایی و دستگیری شدند.
به گفته کامرانی‌صالح اعضای این باند 13 نفر بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار