تابناک: رییس شورای شهر درچه از تشکیل کارگروه ویژه ترافیک خبر داد و گفت: پلیس راهور باید در مبادی ورودی شهر درچه مسقر شود.
کد خبر: ۱۴۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲ 15 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، اکبر جزینی اظهار کرد: متاسفانه چهارشنبه هفته گذشته یک دستگاه تریلی حامل بار در حین پایین آمدن از پل اندیشه به دلیل انحراف از مسیر، پنج دستگاه خوردوی سبک را زیر گرفت و وارد چند مغازه شد که به دنبال آن دو نفر کشته شدند.

وی افزود: این تریلی قصد داشت ازطریق پل اندیشه در انتهای مسیر اتوبان صفه به سمت دُرچه، وارد بلوار شفق شود، اما در حین پایین آمدن از پل یاد شده این حادثه رخ داد.

رییس شورای اسلامی شهر دُرچه با بیان اینکه این تصادف در منطقه 13 شهر اصفهان (قائمیه) رخ داده و ربطی به محدوده درچه ندارد، تاکید کرد: عبور کامیون از طرف خیابان آتشگاه و منطقه 13 شهرداری به درچه ممنوع است.

جزینی خاطر نشان کرد: در سال‌های گذشته در ابتدای محدوده درچه یعنی در برابر گلستان شهدای اسلام آباد کیوسک راهنمایی و رانندگی قرار داشت و مامور مانع ورود کامیون به سطح شهر می‌شد، اما چند سالی است که این کیوسک برداشته شده است.

وی با بیان اینکه کامیون‌ها از طریق سه راهی درچه و آتشگاه به صورت غیر قانونی وارد شهر می‌شوند، یادآور شد: متاسفانه در آن نقطه نیز مامور راهنمایی و رانندگی نیست و وقتی کامیون وارد شهر می‌شود فقط پلیس راهور توان جریمه کردن آنها را دارد.

رییس شورای شهر درچه از تشکیل کارگروه ویژه ترافیک با همکاری شهرداری، شورای شهر و پلیس راهور در راستای کاهش تصادفات مرگبار کامیون‌ها در این شهر خبر داد و گفت: باید پلیس راهور در مبادی ورودی این شهر در راستای جلوگیری از ورود وسایل نقلیه سنگین مستقر شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار