از ابتدای سال جاری تاکنون 130 مدال رنگارنگ در رده‌های مختلف سنی و در مسابقات برون مرزی و داخلی کسب کرده‌ایم که یکی از افتخارات ما محسوب می‌شود.
کد خبر: ۱۳۹۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸ 05 December 2015
به گزارش تابناک – البرز: استان البرز قطب ورزش‌های رزمی کشور به ویژه در رشته تکواندو است.
از این استان تاکنون بیش از 10 قهرمان جهان و قهرمان المپیک معرفی شده است.
حال امروز رئیس هیئت تکواندو البرز خبر از درخشش تکواندوکاران این استان طی 8 ماه نخست سال جاری داده است.
محمد نوذری می‌گوید: از ابتدای سال جاری تاکنون 130 مدال رنگارنگ توسط تکواندوکاران البرزی کسب شده است.
وی تاکید کرد: با برنامه‌ریزی‌ها و تمرینات مداوم هیئت تکواندو موفق شده است ‌که در رشته تکواندو در استان البرز حرف اول را بزند.
این مسئول ورزشی ادامه داد: در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون 130 مدال رنگارنگ در رده‌های مختلف سنی و در مسابقات برون مرزی و داخلی کسب کرده‌ایم که یکی از افتخارات ما محسوب می‌شود.
نوذری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه استان البرز در رشته تکواندو در کشور دارای مقام و به عنوان یک هیئت برتر معرفی شده است افزود: با توجه به کسب موفقیت‌های برتر تکواندوکاران البرزی این هیئت در سال جاری توانسته به عنوان هیئت برتر شناخته شود.
رئیس هیئت تکواندو استان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه تکواندو بانوان و آقایان در استان البرز و در بخش‌های مختلف توانسته با کسب مقام‌های مختلف در کشور به عنوان هیئت برتر معرفی شود افزود: برپایی اردوهای تمرینی، برنامه‌ریزی‌های دقیق و کارشناسی شده برای تکواندوکاران و ... سبب کسب این مقام‌های برتر شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار