رئیس بهزیستی شهرستان مهران گفت: 45 زائر گمشده در مهران تحویل خانواده هایشان داده شد
کد خبر: ۱۳۹۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲ 05 December 2015
رئیس بهزیستی شهرستان مهران گفت: 45 زائر گمشده در مهران تحویل خانواده هایشان داده شد

به گزارش تابناک ایلام،مراد کردنژاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از زمان تشکیل ستاد زائران گمشده در مرز مهران توسط این اداره از 29 آبان ماه تاکنون 45 زائر گمشده با کمک امدادگران بهزیستی تحویل خانواده‌هایشان شده‌اند.

وی افزود: همچنین یک کودک چهار ساله گمشده در مرز مهران به علت اینکه هنوز خانواده‌اش شناسایی نشده است در شیرخوارگاه بهزیستی نگهداری می‌شود.

رئیس بهزیستی شهرستان مهران با بیان اینکه این ستاد در مرز مهران مستقر و آماده امدادرسانی و کمک به زائران گمشده است، عنوان کرد: علاوه بر این توزیع خدمات توانبخشی رایگان بین سالمندان و معلولان نظیر عصا و واکر نیز توسط بهزیستی در مرز مهران انجام می‌شود.

وی گفت: روزانه چهار هزار و 500 پرس غذای گرم با همکاری موسسه خیریه امام علی (ع) مهران و مشارکت جمعی از خیران مقیم تهران بین مددجویان، سالمندان و سایر افراد جامعه هدف بهزیستی از سراسر کشور که برای شرکت در همایش پیاده‌روی اربعین به مهران آمده‌اند، توزیع شده است.

کردنژاد با اشاره به راه اندازی میز خدمات بهزیستی در مرز مهران خاطرنشان کرد: هم‌چنین تیم‌های سیار اورژانس اجتماعی اداره کل بهزیستی استان ایلام نیز در مرز مهران مستقر و خدمات مشاوره‌ای به زائران ارایه می‌کنند.

رئیس اداره بهزیستی مهران گفت: مجموع این اقدام‌ها با هدف ارائه خدمات مطلوب به زائران حسینی انجام می‌شود و این روند تا زمان بازگشت زائران از عتبات عالیات ادامه دارد.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار