کد خبر: ۱۳۹۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۱ 03 December 2015

ورزشکار البرزی عضوتیم ملی دوچرخه سواری ایران گفت:خوشرنگ ترین مدال های قهرمانی دوچرخه سواری آسیا را تعقیب می کنم و کسب سه مدال کاپ آسیا در هند مقدمه ای برای رسیدن به این هدف بود.

علی عسگری در گفت گو با مهر، اظهار کرد: هفته گذشته همراه تیم ملی در مسابقات کاپ آسیایی که در دهلی نو برگزار شد حضور یافتم و خوشبختانه موفق به کسب سه مدال شدم.

وی افزود: در این رقابت ها در بخش اسپرینت تیمی به مدال طلا رسیدم و درماده کایرین و ۲۰۰ متر دو مدال نقره برای کشورم کسب کردم.

عسگری افزود: این مسابقات دوماه قبل از رقابت های قهرمانی آسیا در ژاپن برگزار شد و محک خوبی برای سنجش آمادگی نفرات تیم ایران از جمله من بود.

عضو تیم ملی دوچرخه سواری با بیان اینکه فقدان پیست چوبی در ایران اثرات منفی در آماده سازی تیم های اعزامی ایران ایجاد کرده است گفت: متاسفانه شرایط تمرینی ما در ایران سنخیتی با شرایط سخت افزاری محل برگزاری مسابقات ندارد و این موضوع تا حد بسیاری بر عملکرد فنی دوچرخه سواران ایرانی اثرگذار است.

وی با اشاره به در پیش بودن مسابقات مهم قهرمانی آسیا گفت: من مدال نقره آسیا را در سال ۲۰۱۲ در کارنامه دارم و دوست دارم در مسابقات پیش رو هم برتعداد مدال ها و هم بر کیفیت آن بیفزایم و امیدوارم تا شروع این مسابقات به آمادگی لازم برسم.

این دوچرخه سوار البرزی خاطرنشان کرد: فدراسیون برای آشنایی بیشتر نفرات تیم با پیست چوبی کشور ژاپن قرار است تیم را زودتر از موعد به این کشور شرق آسیا اعزام کند و امیدوارم انجام تمرینات بر روی پیست چوبی پیش از شروع مسابقات بر کار فنی ما اثرگذار باشد.

عسگری با اشاره به اینکه شانسی برای کسب سهمیه المپیک ندارد گفت: متاسفانه در مسابقات ادواری کسب سهمیه المپیک در ماه های گذشته شرکت نکردیم و همین موضوع ما را از کسب امتیازات لازم برای حضور در المپیک دور کرده است.

وی در پایان افزود: همواره برای بهتر شدن تلاش کرده ام و امیدوارم در مسابقات قهرمانی آسیا بتوانم با کسب خوشرنگ ترین مدال به کشور بازگردم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار